Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

o0eefje0o schreef:en ze sluiten wel goed aan???
heb zelf ook petries en ze zitten heerlij?
.
rooz_89 schreef:heey ayla,
De laarzen zijn nog helemaal niet oud heah, dus dat je lucht voelt is denk ik doordat ze nog soepeler moeten worden. Ik had ze gekocht van een meisje die er 2 keer op had gelopen en ik heb er ook maar 20 keer mee gereden ofzo dus denk dat ze gewoon even goed soepel moeten worden.
Weet niet welke maat cap je hebt? ik heb 57 dus als je denkt die nodig te hebben kan je wel even passen zaterdag/zondag...
En mijn cap is ook wel vies dus ik lees even mee haha, heb hem nog nooit schoongemaakt.
edit: door zooltje erin te doen komt je wreef ook hoger waardoor je waarschijnlijk niet meer kan slippen zeg maar. Dan kan je voet niet meer omhoog komen als je loopt... ik heb ze daarom aan je verkocht, ik heb extreem lage wreef dus ze bleven slippen( hiel kon omhoog door te veel ruimte).
o0eefje0o schreef:zooltjes idd.... mss 2 paar zooltjes als ze veel tegroot zijn.... en vochtige kranten erin doen... helpt het versoepelings proces...
vind het alleen niet zo slim dat je ze tegroot hebt gekocht want leer wordt ook nog groter met dragen
AylaLuna schreef:Uhh ik heb even 3vraagjes!
1. Hoe weet je zeker dat je cap goed past?
In de winkel zat hij namelijk perfect maar nu heb ik het idee dat hij iets te groot is..
2. Hoe kan je je cap goed schoon houden?
Ik heb er een vlek opzitten, maar hoe krijg je die weg( ik heb zo'n cap van kavalkade..)
3. Hoort het met leren laarzen, dat als je drijft je zegmaar het gevoel hebt dat er lucht tussen zit& dat je dat bij het ene paard meet hebt dat bij het andere?Dat heb ik namelijk, ik kan er op het ene paard goed mee rijden en me been stil houden, maar op het andere paard absoluut niet..
Heeft iemand antwoord op mijn vragen??
Alvast bedankt!