Welke petrie laars? evaringen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

fere16

Welke petrie laars? evaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-08 14:42

hallo,,
ik zit er al een tijdje over na te denken om lederen rijlaarzen te halen, ik kan helaas niet super veel uitgeven daarom zit ik echt te twijvelen tussen de hampshire of de anky van petrie, eigelijk is de hampshire voor mij al heel duur, maar ik heb ook geen zin om over een jaar weer nieuwe te moeten kopen, vandaar dat ik ook zit te twijfelen of ik de anky neem, het scheelt namlijk wel weer 100 euro en dat is niet niks. ik gebruik de laars alleen voor het rijden en rij minimaal 4 keer in de week soms vaker, ik heb hier een aantal topics gelezen en die zeggen dat de hampshire toch niet van zulke goede kwaliteit is en je er maar 3 keer mee kan rijden in de week mochten ze niet snel beschadigen. dus graag wil ik jullie de evanring van deze bijde laarzen en wat nou het verstandigste is.

bedankt

Iepke

Re: Welke petrie laars? evaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 17:03

Waarom neem je niet de Petrie Standaard? Die is als het goed is goedkoper dan de Anky. De Petrie Perfect is er ook nog, die is zelfs nog goedkoper (Maar kwalitatief minder)
Maar 3x ermee rijden in de week is volgens mij onzin, als je je laarzen goed onderhoud dan gaan ze vast best lang mee. Misschien minder lang dan duurdere, maar echt niet dat ze anders zo uit elkaar vallen Knipoog

fere16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-08 07:51

niemand meer??

fere16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-08 08:49

trouwens de standaard kost ook al 300 euro dan doe ik er liever 25 euro bij op en dan heb ik een mooie dressuur laars.. en de perfect vind ik niet mooi. gr jessica