Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en idd aldoor lopen hijsen is ook niet handig. 
nee, dan kies ik wel voor een gewone rijbroek
. Henrieke schreef:Nadelen: het zakt van je kont af, je moet hem elke keer optrekken, hij is laag dus als je bukt zie je óf je bilnaad of je ondergoed, blote rug, dus evt. last van je rug (kan).
Voordeel vind ik dat het lekkerder zit, maar om het nou alleen daarvoor te doennee, dan kies ik wel voor een gewone rijbroek
.
Henrieke schreef:Nadelen: het zakt van je kont af, je moet hem elke keer optrekken, hij is laag dus als je bukt zie je óf je bilnaad of je ondergoed, blote rug, dus evt. last van je rug (kan).
Voordeel vind ik dat het lekkerder zit, maar om het nou alleen daarvoor te doennee, dan kies ik wel voor een gewone rijbroek
.
Margoot schreef:& ook nog een nadeel;
met het opstappen moet je je been soms best hoog doen om in de beugels te komen,
dan kan het dat je een gat krijgt!
en dat nou ook niet echt leuk,
een gaatje onder in je broek..
Tja eigenlijk ben ik diep van binnen wel een soort nerdje dat graag met hoge broeken loopt (niet dat ik dat veel doe hoor
)
maar een hoge (zoals de meeste cavallo) met zon v-tje achter zitten ook lekker vind ik, iets daatussenin, gewoon net iets boven je heupen dus, vind ik heel irritant, dat gaat bij mij egt irriteren en schuren