Heuprijbroek of gewone rijbroek ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

welke heb jij het liefst?

Heuprijbroek
17 (30%)
Gewone rijbroek
38 (69%)

Totaal aantal stemmen: 55

BananaMoon

Heuprijbroek of gewone rijbroek ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-08 12:54

Ik wil namelijk een nieuwe heuprijbroek kopen maar wat zijn daar de voordelen en nadelen aan ?

yvonne101

Re: Heuprijbroek of gewone rijbroek ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 12:57

hoi,

heb al gestemd maar hier de bevindingen. de heupbroek staat leuk maar tijdens het rijden had ik het idee dat iedereen acht zo mijn broek in keek. dus veel gaan staan in de beugels om de broek op te trekken.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 12:59

Ik denk dat als je mooi slank bent het wel mooi staat, maar ik ben bang dat er dan vet overheen gaat blubberen bij mij Tong uitsteken en idd aldoor lopen hijsen is ook niet handig.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 13:01

lijkt mij niet prettig zitten met rijden?

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 13:57

Nadelen: het zakt van je kont af, je moet hem elke keer optrekken, hij is laag dus als je bukt zie je óf je bilnaad of je ondergoed, blote rug, dus evt. last van je rug (kan).

Voordeel vind ik dat het lekkerder zit, maar om het nou alleen daarvoor te doen nee, dan kies ik wel voor een gewone rijbroek Haha!.

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 13:59

Zoals Henrieke al zei hij zakt idd af met rijden (ik heb er nl 1), en idd zodra je bukt ben je net een bouwvakker (spleet). Ik gebruik nu alleen als ik ga longeren en poetsen, voor het rijden niet meer.

skatja23

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 14:15

Ik vind indd ook een gewone rijbroek lekkerder zitten en aangezien die heupbreuken zo laagzitten ben ik het met mijn voorganger eens.

BananaMoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-08 16:01

Henrieke schreef:
Nadelen: het zakt van je kont af, je moet hem elke keer optrekken, hij is laag dus als je bukt zie je óf je bilnaad of je ondergoed, blote rug, dus evt. last van je rug (kan).

Voordeel vind ik dat het lekkerder zit, maar om het nou alleen daarvoor te doen nee, dan kies ik wel voor een gewone rijbroek Haha!.

Nou dat heb ik ook met een gewone jeans. Ik heb daar enorm veel last van dus ik doe de aankoop toch maar niet. Knipoog

Bellissima_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 17:49

Henrieke schreef:

& ook nog een nadeel;
met het opstappen moet je je been soms best hoog doen om in de beugels te komen,
dan kan het dat je een gat krijgt!
en dat nou ook niet echt leuk,
een gaatje onder in je broek..

BananaMoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-08 17:58

Margoot schreef:
& ook nog een nadeel;
met het opstappen moet je je been soms best hoog doen om in de beugels te komen,
dan kan het dat je een gat krijgt!
en dat nou ook niet echt leuk,
een gaatje onder in je broek..

Ik dacht dat dat ook gebeurde bij een gewone rijbroek ?Maar bij mij is dat (gelukkig) nog niet gebeurd.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 18:30

Ik doe dat niet hoor Duivel Tja eigenlijk ben ik diep van binnen wel een soort nerdje dat graag met hoge broeken loopt (niet dat ik dat veel doe hoor Clown ) Vork
Dus gewone graag Sigaar

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 20:45

Ik hou meer van gewone rijbroeken, maar da's mijn mening he Knipoog

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 20:51

Ik vind hoge rijbroeken heerlijk, ik heb zelf ook een hele hogen achter in mijn rug http://link.marktplaats.nl/161151153 zoiets. Ik zou het ook echt niet prettig vinden rijden met een heuprijbroek. Krijg dan het idee dat iedereen tegen m'n kont aankijkt.

Rafarta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 12:22

Zo'n heupbroek heeft dus behalve dat het mooier kan staan alleen maar nadelen?

x_Liiv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 12:26

Zeker wel een heupbroek! Die vind ik veel lekkerder zitten!

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 12:33

Heuprijbroeken zijn bijzonder onprettig als je bijvoorbeeld even bukt om iets op te rapen of om de hoeven uit te krabben... Had dan steeds het idee dat mijn bilnaad voor de hele wereld te zien was

Marizzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 14:41

Heupbroeken zakken inderdaad snel af, maar zo'n broek die tot halverwege je oksels komt vind ik zelf ook niet prettig. Dan heb je de broekrand de hele tijd in je buik zitten (met hoeven uitkrabben bv heel onhandig). Ik heb zelf een broek die er een beetje tussenin zit, dus tot onder mijn navel maar niet écht een heupmodel, dan heb je van beide problemen geen last en het staat nog redelijk hip!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 14:43

Ik heb nog nooit iemand gezien bij wie ik een heupbroek goed vond staan.
Heup-rijbroeken lijken mij ook niks. Dan blijf je constant omhoog aan het hijsen.

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 14:44

hee!
ik heb zelf een heupbroek, meestal draag ik daar dan een shirtje in, net als bij mijn gewone heupbroeken, ik heb er geen moeite mee met afzakken ofzo, soms juist dat het te strak zit Tong uitsteken maar een hoge (zoals de meeste cavallo) met zon v-tje achter zitten ook lekker vind ik, iets daatussenin, gewoon net iets boven je heupen dus, vind ik heel irritant, dat gaat bij mij egt irriteren en schuren Knipoog

gabiy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 14:47

rij nu al 10 jaar met een gewone rijbroek.
vind de extra hoge van cavallo ook erg lekker zitten.
ik heb 1x een lage geprobeerd, maar vond het echt niet lekker zitten met rijden en
zat de hele tijd te hijssen.

UpDate_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 14:51

ik heb ook gestemd op een normale rijbroek, vind heupbroeken gewoon niet super tijdens het rijden...

corina_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 14:59

Ik heb nu een hele leuke heupbroek van Anky, die vind ik wel erg leuk en hij zakt ook niet naar beneden ofzo, hij blijft gewoon zitten waar die zit. Knipoog
Ook heeft de broek achter op de kont zo'n riempje zitten, dat vind ik ook wel leuk!

Ik hou echt helemaal niet van die broeken die helemaal over je buik zitten, daarvan sloeg ik altijd de bovenkant om maar dat is ook niet echt een succes, dus ik ben echt heel erg blij met deze broek! Het is veruit de fijnste die ik tot nu toe heb gehad. Ja

Ik denk alleen wel dat het per merk verschillend zal zijn, want anky broeken hebben meestal al een goede pasvorm geloof ik.