Iemand dit wel eens meegemaakt??
Ik bracht een paard (z-springen) dat ik wilde kopen ter keuring bij onze dierenarts. De dierenarts keurt hem goed en geeft dus een positief koopadvies. Ik blij, heb het paard gekocht. Na een aantal maanden had onze Amerikaanse zakenpartner hem gezien en was zeer enthousiast over het paard. Hij had al een koper in gedachten. Hij had het keuringsrapport gezien en besloot het paard naar de States te laten vliegen. Ik was nog steeds de eigenaar. De Amerikaanse klant was helemaal blij met het paard, ze had hem uitgeprobeerd en hij sprong fantastisch met haar. Uiteraard maakte de Amerikaanse wederom foto's bij haar dierenarts. Blijkt het paard helemaal niet goed te zijn. Drie-en op het straalbeen en nog meerdere zaken die uit de rontgenfoto's naar voren kwamen. De foto's van de Amerikaanse dierenarts naar Nederland laten Fedexen. Onze dierenarts moest met het schaamrood op de kaken toegeven dat hij die zaken over het hoofd gezien had. Nog 2 andere zeer gerenommeerde dierenartsen er naar laten kijken: tja dat had onze dierenarts niet over het hoofd mogen zien.
GElukkig was onze dierenarts tegen dit soort fouten verzekerd.
Intussen zijn we bijna een jaar verder en wil de verzekeringsmaatschappij niet uitkeren, terwijl onze dierenarts toegeeft dat hij fout zit.
Als je dierenarts dus bij deze verzekeringsmaatschappij verzekerd is - DE VVAA - en je dierenarts maakt een cruciale keuringsfout heb je gewoon pech!!!!!!!!!!!!!
Ik ben benieuwd of meerdere mensen dit hebben meegemaakt.
Ik wil die VVAA nu gaan aanklagen, want dit kan natuurlijk gewoon niet. Waarom laat ik anders in vredesnaam een paard keuren. ..............................