Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xxmiszlizzxx schreef:ooh, ik dacht dat het eigenlijk nooit mocht. Maar mag je dan ook tegen anderen zeggen, dat ze de bak uitmoeten, om in het inrij terrein te gaan longeren( ja zo oneerlijk willen mensen winnen:O)
ninz schreef:maar als je outdoor op een groot veld losrijdt vind ik dat het best mag kunnen eigenlijk.
talented schreef:[naam] schreef:maar als je outdoor op een groot veld losrijdt vind ik dat het best mag kunnen eigenlijk.
Ben ik niet met je eens. Die jonge blazende dieren moeten inderdaad wel even aan de longeerlijn gezet worden, maar niet bij de andere paarden. Was je paard nog niet heet, dan wordt hij dat wel van zo'n springend/briezend beest! Als er op concours geen ruimte is dan moet je hem thuis eerst maar even aan de longe zetten.
talented schreef:Prima dat jij je paard longeert, maar doe dat dan op een afgezonderd stuk dat andere mensen daar geen last van ondervinden! Er is altijd wel een stukje gras vrij bij de trailers waar je hem even kunt laten uitrazen, maar ik vind het absurt als mensen dit doen tussen de mensen die aan het losrijden zijn!