. Heb drie maanden geleden Cavallo Polar rijlaarzen gekocht, maar de elastiek was vrij snel losgescheurd van de rits. Dus de ruiterzaak had ze teruggestuurd naar Cavallo: ze waren niet te maken en nieuwe zou ik pas in het najaar kunnen krijgen. Nou wil ik dus of gaan kijken naar nieuwe bij de ruiterzaak of evt. mn geld terugvragen en ergens anders nieuwe kopen. Het makkelijkste is om deze te kopen bij de ruiterzaak, als er dan iets mee is kan ik gelijk terug. Ben al een tijdje aan het zoeken op sites van online ruitershops en op bokt, maar wordt er niet veel wijzer op. Dus bij deze: help me
. Ik zoek:
- leren rijlaarzen
- prijs: max. 250 euro
- kleur: zwart of donkerbruin
- gebruik: 2 à 3 keer per week
- liefst met rits, veter maakt niet zoveel uit (maar als je me kan overtuigen dat zonder rits fijner/beter is, kom maar op
)- met 'dressuurboog' (maar mag best een springlaars zijn)
Hoor van Petrie's dat deze veel te stug zijn en de goedkopere versies een afbladderende 'coating' hebben? Hoe lang duurt het voordat deze loslaat?
De ruitersportzaak had mij ook de jeugdlaars van Cavallo (ik dacht junior) en Derby aangeraden, maar vind die zo op het plaatje erg lelijk
. Weet niet of dat in het echt ook zo is?Heb ook gedacht aan Lipica's (in zo'n mooie donkerbruine kleur
), maar hoor dat dat de laatste tijd ook niet veel soeps is. Deel je ervaringen en eventueel foto's! Bedankt!
door kunnen lezen: