Knot pimpen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kit_for_ever

Knot pimpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 13:55

Beetje vage titel maar vooruit:

Ik heb nu voor mijn wedstrijden zelf een hele standaard knot in. Staartje, donut, haren er omheen, kralen-netje erover en klaar is kees. Wie is er creatief genoeg om de knot te pimpen, of wie heeft andere ideen voor het maken van een knot?

Alles is welkom, foto zou leuk zijn!

Szan

Re: Knot pimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 17:11

Géén idee .. Ben ook wel benieuwd, of iemand zo creatief is, en dat het ook nog blijft zítten onder het rijden Nagelbijten / Gniffelen

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 17:13

ben ook erg benieuwd!!

_Kimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 17:17

misschien gewoon een staart maken en dan zeg maar bij de laatste keer niet helemaal doortrekken, zodat ie blijft hangen.. maar of dat blijft zitten Tong uitsteken.. geen idee.. als ik gewoon ga rijden op zich wel maar op wedstrijd met zo'n netje Verward? ben overigens ook wel benieuwd Lachen!

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 17:20

Ik ook. Ik doe op wedstrijd ook gewoon kralennetjes met dressuur en met springen gewoon staart.

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 17:48

ik heb wel een idee en heb dit zelf ook al een keer gedaan(athans laten doen Bloos )
Lukt wel alleen met halflang haar!(te lang haar en je zit met je vlecht en te kort en je kan niet vlechten)
Je haren (laten) invlechten en vervolgens door vlechten. Dan je vlecht doormidden vouwen en het onderkantje aan de achterkant vastzetten met (schuif)spelden.(zodat je niet ziet dat het is vastgezet)
Vervolgens met kraalpinnentjes "versieren"
Als je net zoals ik halflang haar hebt kan heb je 5-10 cm vlecht over.
Overgens was mijn haar wel erg strak gevlochten voor het mooiste resultaat. Visgraad is nog mooier!
Voor visgraad zie http://www.proset-tom.com/ en dan stylingtips, franse en chinese vlecht(frans is visgraat)
Voor invlechten op verschilende manieren(ook opvlechten en visgraad invlechten) zie: http://www.haircarebyu.nl/bcvlechtinstr.pdf

Nilann

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 15:00

Ik doe altijd een vlecht en dan maak ik er soms zo'n donut mee die op het einde in de donut zelf zit Bloos