Vingerloze handschoenen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Vingerloze handschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 15:51

Ik draag meestal van die vingerloze handschoenen naar de paarden. Toch warme handen, maar wel 'blote' vingers. Handig voor gespjes en ik vind het fijner om paarden aan te raken zonder stof er tussen.

Nu ben ik op zoek naar zulke handschoentjes voor de zomer. Het hoeven niet perse rijhandschoentjes te zijn, maar wel dunne handschoenen zonder vingers dus. Ik rijd namelijk wel altijd met handschoenen, maar wil nu het liefst voor de zomer ook die vingerloze hebben.

Weet iemand waar ik die kan vinden?

Dewii

Re: Vingerloze handschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 15:54

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 15:56

Oh, bedankt! Lachen

Ik had ook al wel gegoogled, maar blijkbaar niet goed genoeg gekeken Knipoog

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 15:56

Ooit had Divoza ze ook, ik heb heel lang een paar gehad van een Italiaans klinkend merk (kan er nu even niet op komen).

Die in de link hierboven lijken me ook wel fijn. Ik zou best wel weer een paar willen hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 15:57

Op de site van Divoza heb ik ook gezocht, maar niets gevonden. Ik heb wel een paar voor wielrennen, maar die zijn iets dikker, niet helemaal geschikt voor paardrijden denk ik.

Die uit de link van Dewii lijken me wel fijn Ja

lisjolienbob

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 19:02

Je kunt ook van die allergoedkoopste nemen en de vingers eraf halen.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 20:58

Meestal gaat dat rafelen. En als je ze omzoomt krijg je vaak van die randjes waar je blaren van krijgt.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 23:23

Ik heb leren vingerloze handschoenen van IR. Voor in de zomer lijkt mij idd ook wel wat Ja

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 23:32

Als het niet per se rijhandschoenen hoeven te zijn, probeer het dan eens in een wielersportzaak. Wielrenners rijden vaak met vingerloze handschoenen, ook in de zomer.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 07:02

Ik heb de mijne teruggevonden, ze blijken 'gewoon' van Mondoni te zijn. Maar zo te horen verkoopt Divoza ze niet meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 08:12

oomens schreef:
Als het niet per se rijhandschoenen hoeven te zijn, probeer het dan eens in een wielersportzaak. Wielrenners rijden vaak met vingerloze handschoenen, ook in de zomer.

Ja weet ik, die heb ik zelf ook wel Lachen Maar die hebben een soort vulling om de schokken op te vangen en vind ik dus te dik voor paardrijden. Maar die zijn er misschien wel zonder die vulling, ik kan wel eens kijken.