Beetje vreemde titel maar kon zo niks anders bedenken...
Vandaag (zondag) zou ik starten in goor in de B, Donderdag avond stonden de officiele lijst op internet... Alles prima en wel, gisteren alles klaar gemaakt voor concours omdat we om kwart voor 9 weg moesten, paard gewassen en alle spullen schoongemaakt en in de auto gelegt.. Gisteravond rond een uur of half 10 nog voor de zekerheid gecontroleerd of ik nog op dezelfde tijd moest starten en dat bleek zo te zijn,
Word ik rond een uur of 11.15 gebeld door men ouders (zat in de auto dus iemand anders nam men tel op) helaas een slechte mededeling: Concours gaat niet door!
Naja ik al helemaal verbaasd dus toen we op bestemming waren even terug gebeld, blijkt dat ze om 11.10 gebeld hebben dat ze het concours afgelast hebben ivm de slechte weersvoorspelling... Pff wat was ik boos
!!!!Ligt dit nou aan mij of is dit raar om mensen zo laat te bellen dat het is afgelast? Toen ik vanacht thuis kwam voor de zekerheid nog even gekeken of iemand me niet in de zeik genomen had maar het bleek echt zo te zijn...
Vinden jullie dit nou normaal of zouden jullie hier werk van maken indien mogelijk?
Groetjes
Ik heb deze winter ook al meegemaakt dat ik gewoon ineens geen startlijst meer kon vinden. Even googelen leverde op dat het was afgelast (website van een andere rijvereniging had het bij het nieuws geplaatst).