afgelaste concours.. Wanneer uiterste tijd?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MarleenM

afgelaste concours.. Wanneer uiterste tijd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 19:23

Hallo,
Beetje vreemde titel maar kon zo niks anders bedenken...

Vandaag (zondag) zou ik starten in goor in de B, Donderdag avond stonden de officiele lijst op internet... Alles prima en wel, gisteren alles klaar gemaakt voor concours omdat we om kwart voor 9 weg moesten, paard gewassen en alle spullen schoongemaakt en in de auto gelegt.. Gisteravond rond een uur of half 10 nog voor de zekerheid gecontroleerd of ik nog op dezelfde tijd moest starten en dat bleek zo te zijn,
Word ik rond een uur of 11.15 gebeld door men ouders (zat in de auto dus iemand anders nam men tel op) helaas een slechte mededeling: Concours gaat niet door!
Naja ik al helemaal verbaasd dus toen we op bestemming waren even terug gebeld, blijkt dat ze om 11.10 gebeld hebben dat ze het concours afgelast hebben ivm de slechte weersvoorspelling... Pff wat was ik boos Boos! !!!!

Ligt dit nou aan mij of is dit raar om mensen zo laat te bellen dat het is afgelast? Toen ik vanacht thuis kwam voor de zekerheid nog even gekeken of iemand me niet in de zeik genomen had maar het bleek echt zo te zijn...

Vinden jullie dit nou normaal of zouden jullie hier werk van maken indien mogelijk?

Groetjes

Amarie

Re: afgelaste concours.. Wanneer uiterste tijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:28

Ik zou er geen werk van maken.
Ze hebben in elk geval geprobeerd je te bellen. Misschien stond je wat verder onder aan de lijst met bellen. Het is heel vervelend maar geloof me als het ook maar enige kans heeft laat een organisatie de wedstrijd echt wel doorgaan.

Kun je nagaan hoe vervelend het voor een organisatie is wanneer mensen laat of zelfs helemaal niet afbellen.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:39

Je bent iig nog afgebeld Haha! Ik heb deze winter ook al meegemaakt dat ik gewoon ineens geen startlijst meer kon vinden. Even googelen leverde op dat het was afgelast (website van een andere rijvereniging had het bij het nieuws geplaatst).

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 20:01

Naja ik vind het gewoon vervelend omdat het ging omdat het veld waar op geparkeerd moest worden te nat was, dit komt immers niet van 1 dag neem ik aan...

Aangezien ik zelf zaterdag een concours georganiseerd had maar die wij helaas ook afgelast moeten hebben ivm het slechte terrein, wij hadden het echter woensdag ochtend al besloten om het niet door te laten gaan...

(ik was trouwens ook niet van plan om er werk van te maken, maar was benieuwd wat mensen zouden doen)

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 20:15

Kan me best voorstellen dat je teleurgesteld bent. Sommige verenigingen doen tot de laatste minuut alles om maar te voorkomen dat het door kan gaan en dan deze weersvoorspelling (balen bij ons was het de hele dag mooi weer, koud maar droog met een zonnetje), ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Wij hebben wel eens 4 dagen voor de wedstrijd afgelast en wat denk je ondanks de voorspellingen, mooi droog weer en wat wind 4 dagen later lag het terrein er naar omstandigheden goed bij. Echt balen.

darwindaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 15:31

Het is kortdag, maar beter dan met je auto vast zitten op het parkeerterrein lijkt mij. En natuurlijk komt dat niet van 1 dag maar waarschijnlijk heeft de vereniging gehoopt dat het beter zou worden. Want normaalgesproken doen verenigingen er alles aan om een evenement/wedstrijd door te laten gaan..

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 09:47

Tja dit hadden wij nou ook, denk dat we over het zelfde concour hebben. Erg balen natuurlijk maar toch niks aan te doen!