cavallo junior (jump)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rooz_89

cavallo junior (jump)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-08 13:47

Wie heeft er ervaring met deze laars?
Ik zit nu te twijfelen tussen de cavallo junior, met of zonder veter, en lipica's op maat gemaakt.
Ik wil er wel wat langer mee doen, dus zou graag wat meningen horen over deze laarzen. Ik zag wel dat de junior (zonder veter) heel erg inzakt klopt dat? Bloos
Ik wil ze nu gebruiken voor 2/3 keer in de week en hoop dat ze dan nog mooi blijven voor af en toe een wedstrijdje. Van de zomer ga ik er waarschijnlijk wel om de dag mee lopen (heb ook nog jodphurs). Ook foto's zijn welkom, ik kon van de cavallo's alleen de afbeelding vinden van de site van cavallo. Knipoog

Rosalie123

Re: cavallo junior (jump)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 18:23

Met lipica's heb ik geen ervaring, maar Cavallo vind ik je zeker aan te raden. Heb er zelf een paar (niet de junior jump) en ben er ook erg tevreden over. Ook wel goede reacties gehoord van andere mensen met verschillende Cavallo's. Succes iig!

shron_silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 21:48

me zusje heeft de junior jump zonder veter. Ze vind ze erg fijn, en ze rijd er dagelijks mee. Ze heeft ze nu ongeveer 2 jaar en ze zien er nog perfect uit! Nu zijn ze wel een beetje aan de korte kant omdat ze een groeispurt heeft gehad Knipoog

rooz_89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-08 23:14

Oke. Nja een groeispurt krijg ik niet meer haha. Bloos
Ik geloof dat iemand op stal de jump ook heeft maar niet in mijn maat helaas, maar kan ik ze in ieder geval even goed zien haha.
Bedankt voor de reacties, meer ervaringen zijn altijd welkom. Knipoog

Chantal511

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 20:48

ik heb de cavallo junior.
Ik vind um heel lekker zitten, heb ze nog neit zo lang, 3 maanden ofzo,! gebruik ze soeiso 5 dagen in de week! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 20:49

Ik volg dit even, wil ze zelf ook kopen. Lachen