pony van vriedin en mijn pony niet te scheiden!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marritpiebe

pony van vriedin en mijn pony niet te scheiden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-08 09:57

hallo

ik heb een vraagje: ik heb een paard en mijn vriedin een pony en nu was ik op vakantie dus stond mijn paard bij mijn vriedin op stal weide en bak en daarna was mijn vriendin een keer op vakantei dus stond haar pony bij mijn paard en tussen dei tijden in dat ze niet bij elkaar stonden zijn ze allebij heel erg dun geworden en toen ze weer bij elkaar stonden weer dikker dus we denken dat ze dunner zijn geworden omdat ze elkaar misten maar dat weten we dus niet zeker. maar nu komen ze binnen kort in een nieuw stuk land en daar komen ze dus met zijn tweeen in te staan zodat ze weer wat dikker worden maar daar is geen stal dus dan gaan ze snacht(klein stukje lopen)gewoon weer op stal en als het mooier weer is dan gaan ze snachts niet meer op stal. maar asl het dan weer winter owrd dan moeten ze weer uit elkaar en dan worden ze weer zo dun asl ik weet niet wat en dat willen we niet! we hadden zelf al wel bedacht om er dan allebij een shetje bij te zetten maar eigenlijk willen we niet nog 2 pony's erbij hebben dus daar zitten we ook weer mee.
maar wat zouden jullie doen?

Doei, doei marrit Tong uitsteken

truus_noorie

Re: pony van vriedin en mijn pony niet te scheiden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 11:31

miss kan je proberen ze steeds een beetje mider bij elkaar te zetten??op het einde kunnen ze dan miss zonder elkaar op stal staan??

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 11:33

Krijgen ze wel voldoende ruwvoer (evt ook brokken) ed?

theire

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 12:11

Als ik het goed begrijp staan de paarden alleen als ze niet bij elkaar staan?
Ik zou dan toch kijken of er een mogelijkheid is om ze in de winter ook ergens samen te stallen.
Een paard hoort nu eenmaal niet alleen te staan.

marritpiebe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 12:07

ze krijgen allebei: biks(pavo) wortels(winterwortels) hooi, kuil,gras.
ik rij met dei van mij ook wat wedstrijd en dsau die krijg wel genoeg te eten,hij krijgt zelfs al te veel omdat hij anders niet mooi dik blijft.