Leuke/goedkope bungalow?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MaartPaard

Leuke/goedkope bungalow?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-08 19:00

Heey,,

Mijn vriendin en ik en de eigenaar van mijn bijrijdpaard willen graag in de zomer een weekje weg. Het liefst willen we de paarden meenemen en als het kan ook evt paarden huren daar. We hebben nml maar 2 paarden en als we met z'n vieren zijn... Bloos
Een bungalow lijkt ons het prettigst en als het kan moet het ook niet te duur zijn. Ik hoop dat jullie goede tips hebben Knipoog

Groetjes, Maartje

Dribbelkont

Re: Leuke/goedkope bungalow?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 20:03

MaartPaard schreef:
Heey,,

Mijn vriendin en ik en de eigenaar van mijn bijrijdpaard willen graag in de zomer een weekje weg. Het liefst willen we de paarden meenemen en als het kan ook evt paarden huren daar. We hebben nml maar 2 paarden en als we met z'n vieren zijn... Bloos
Een bungalow lijkt ons het prettigst en als het kan moet het ook niet te duur zijn. Ik hoop dat jullie goede tips hebben Knipoog

Groetjes, Maartje

wij gaan met zijn 4 en in 2009 naar wateren www.waterhoeve.nl
daar kan je een apartement huren vanaf 250,- voor 1 week en je kan je paard daar stallen
ook bungalows zijn ietsje duurder

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 20:48

Volgens mij bedoel je dat je naar Wateren gaat, maar dan naar de Alberthoeve, lijkt me logischer.....
Wij gaan de Meivac ook en in een bungalow, je kunt er ook een sta caravan huren, niet groot en beetje jaren 70, maar wel goedkoop.
Havelte is ook erg leuk, super appartementjes voor 4 personen, google op ruitervacantiecentrum Havelte.

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 08:27

mammaslamma schreef:
Volgens mij bedoel je dat je naar Wateren gaat, maar dan naar de Alberthoeve, lijkt me logischer.....
Wij gaan de Meivac ook en in een bungalow, je kunt er ook een sta caravan huren, niet groot en beetje jaren 70, maar wel goedkoop.
Havelte is ook erg leuk, super appartementjes voor 4 personen, google op ruitervacantiecentrum Havelte.

hihi foutje was de hele dag op pad geweest mijn bovenkamer was aardig leeg al haaha maar bedankt... Haha!