Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

igor001 schreef:Je mag doorzitten
maar wat zijn dat voor proeven? zijn dat de nieuwe of hoe zit dat? heb namelijk hier mn proevenboekje en daarbij zjn proef 9 en 10 een B-proef en anders dan hier staat.. hoe kan dat dan?
Nouks schreef:igor001 schreef:Je mag doorzitten
maar wat zijn dat voor proeven? zijn dat de nieuwe of hoe zit dat? heb namelijk hier mn proevenboekje en daarbij zjn proef 9 en 10 een B-proef en anders dan hier staat.. hoe kan dat dan?
Denk dat jij nog het proevenboekje hebt van toen 156 punten nog een winstpunt was
verklaard al meteen waarom mijn laatst gereden proefjes in de ring ineens zo anders waren
igor001 schreef:[***] schreef:
Denk dat jij nog het proevenboekje hebt van toen 156 punten nog een winstpunt was
die heb ik inderdaadverklaard al meteen waarom mijn laatst gereden proefjes in de ring ineens zo anders waren
Nouks schreef:Was je ook met je 170 punten (oid) al helemaal blij dat je een winstpunt had, of dat nog net niet?
was onderling met een nieuw paard, dus heb er echt niet opgelet

Keesje schreef:De gebroken lijn is doorzitten, ik vind het daarna een beetje onzin om twee passen te gaan lichtrijden om vervolgens weer te gaan doorzitten en je voor te bereiden op de overgang naar galop. Dus in dat geval blijf ik doorzitten
Nouks schreef:Gheghe, je zult maar net die twee passen op het verkeerde been gaan lichtrijden
Daarom! Niet doen, kan je alleen maar minpunten mee halen
!