Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

MaaikeMo schreef:ik denk dat de schrijver niet goed heeft gehoord wat de jury zei, en maar wat opschreef.. miss bedoelde ze wel opgericht?
Judje schreef:Als je vragen hebt over het commentaar van een jury kan je denk ik het beste op zo'n dag aan de jury vragen wat hij ermee bedoeld.
asjemenou schreef:Judje schreef:Als je vragen hebt over het commentaar van een jury kan je denk ik het beste op zo'n dag aan de jury vragen wat hij ermee bedoeld.
Hoe doen jullie jury`s dat in de zomer eigenlijk?
Als de ring om 13.00 uur is afgelopen, maar de prijsuitreiking is pas om 16.00 uur, dan zullen er weinig jury`s meer zijn.
Suzanne F. schreef:Ik snap hem wel.
De jury bedoelt; Op zit rijden.
De schrijfster heeft er waarschijnlijk iets anders van gemaakt.
Ook omdat er bij teugels op maat maken stond; Te strak, zal de jury dit zeker bedoelt hebben.
Meer op zit rijden, minder met de hand.
Wel een domme schrijfster dan, die rijden toch zelf ook neem ik aan? Suzanne F. schreef:Ik snap hem wel.
Ook omdat er bij teugels op maat maken stond; Te strak, zal de jury dit zeker bedoelt hebben.
anneliesdj schreef:Suzanne F. schreef:Ik snap hem wel.
Wel een domme schrijfster dan, die rijden toch zelf ook neem ik aan?
Je moet wat hea?? asjemenou schreef:Nee, dat hoeft idd niet.
Bij ons worden er ook wel broertjes en zusjes gevragen, en die hebben er de ballen verstand van!
Maar ja, als niemand anders wil, dan moet je iets.
"
Hobby schreef:Gezien de verklaring van Suzanne F. denk ik dat er 'op zit terug rijden' had moeten staan...