Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gijs schreef:je kan hem laten checken inderdaad of het geen klophengst is
en dat brommen is inderdaad hengstengedrag, doet die van mij ook
blijf consequent, ik ken dit helemaal, die van mij doet dit ook zodra er een merrie komt
misschien wil hij zich even laten zien tegenover die hengsten, zo van hou rekening met mij ik ben er ook nog
Leuk is het niet natuurlijk, maar het is wel heel gevaarlijk als hij je wilt trappen of op je wilt springen..
Citaat:Een keer ondeugend of fris vind ik niet erg, maar zo'n gerichte actie ... dat ben ik niet gewend!
Hij is de laatste weken al wat meer vervelend, bijterig enzo
simodi schreef:gijs schreef:je kan hem laten checken inderdaad of het geen klophengst is
en dat brommen is inderdaad hengstengedrag, doet die van mij ook
blijf consequent, ik ken dit helemaal, die van mij doet dit ook zodra er een merrie komt
misschien wil hij zich even laten zien tegenover die hengsten, zo van hou rekening met mij ik ben er ook nog
En die van jou is ook gewoon een 'echte' ruin?
! Ik blijf de komende dagen wel zo met hem oefenen om even mijn leiderschap weer goed in te prenten bij hem. meggiemeg schreef:Het lijkt erop dat hij probeerde of hij de verhoudingen even wilde uittesten.
Mijn merrie heeft dat ook eens in de zoveel maanden. Even kijken of ze boven mij in rang kan komen. Na 9 jaar weet ik goed wanneer ze dat gaat doen en hoe ik dat moet aanpakken.
Ik zou het zelfde hebben gereageerd als jij.
!
).