Wat ik me afvraag:
* is er een deelnemerslijst op startvolgorde, of een algemene lijst ? Ik zou graag een bepaalde deelnemer willen zien rijden, dus het zou makkelijk zijn te weten wat de starttijd of -volgorde is.
* hoe lang is de terreinproef ongeveer ? in tijd en/of in afstand ?
* tot hoe laat duurt het ongeveer ? (ik woon daar niet in de buurt, dus als het laat wordt wil ik daar ergens onderdak regelen).
* hoeveel mensen komen hier zo ongeveer op af ? Zowel deelnemers als toeschouwers.
* enig idee of de kans bestaat dat het 'vol' is, en je dan dus niet meer naar binnen kunt ? Of is het aan te raden kaarten te reserveren ? Detail is dat ik nog niet weet met hoeveel personen we gaan (dus lastig om een aantal kaarten te bepalen.)
* zijn er eetgelegenheden (al zijn het maar kraampjes) of zal ik zelf wat mee moeten nemen ?
Voor andere zaken, die ik misschien over het hoofd zie (ik ga voor het eerst), hou ik me aanbevolen !
Overigens ga ik als toeschouwer; ik rijd wel, maar - nog niet helemaal - op dat niveau
.Bedankt ! En groeten; Herman.
Na een herinnering heeft de organisatie nu wel gereageerd, maar nog steeds niet alle vragen beantwoord