November 2006 heb ik mij ingeschreven bij een vereniging om te gaan starten. Een week later kreeg Irish echter een ongeluk en werd duidelijk dat ik voorlopig niet met haar zou kunnen starten. (April 2007 bleek dat zij niet meer geent mocht worden en daardoor bleek starten al helemaal niet meer aan de orde.) Begin december (2006) heb ik dan ook de betreffende vereniging aangeschreven dat ik niet meer zou kunnen starten.
Alles geregeld dacht ik, nu blijkt echter dat ze mij gewoon op de ledenlijst hebben gezet. November 2007 !!! kreeg ik hier een rekening van. Paard en sport heb ik echter nooit ontvangen. Gebeld en telefonisch werd mij verzekerd dat alles geregeld zou worden, nou niet dus, want februari 2008 kreeg ik een ingebrekestelling in de bus. Met het verzoek om 115 euro te gaan betalen. Lidmaatschap, afdracht KNHS, paard en sport en bijdrage kring en entree.
Net opgebeld en volgens hen hebben zij mij lid gemaakt bij de KNHS, hier kosten voor afgedragen en ik moet alles gaan betalen. Helaas heb ik de betreffende mails niet meer bewaard ( wat wil je anderhalf jaar na dato). Volgens de secretaris moest ik het maar met de KNHS opnemen. Dus die heb ik gelijk gebeld, wat blijkt, de vereniging heeft mij nooit als lid aangemeld bij de KNHS, nu niet, maar in het verleden ook niet.
Hoe sterk sta ik nu? Want ik ben niet van plan om wat dan ook te gaan betalen....