Federatie en onderlinge koppelen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Linnie_

Federatie en onderlinge koppelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-08 11:21

Ik heb even een vraagje. Ik heb het ook al naar de KNHS gemaild, maar ik ben een beetje ongeduldig, dus misschien dat iemand hier ook al een antwoord heeft.

De onderlinge wedstrijd op onze club worden steeds minder populair onder de leden, vooral onder de federatieruiters. Zij hebben al een drukke kalender, of gaan liever die dag naar een wedstrijd waar ze voor punten kunnen rijden.
Nu kwam een van onze leden met het ideen om de federatieruiters tijdens de onderlinge wedstrijd voor de punten te laten rijden.
Dus 1 baan apart voor de federatieruiters en hier dan een officiele wedstrijd van maken, dus ook met federatiejury.

Mag dit zo gecombineerd en mag je deze westrijd dan alleen voor eigen leden openstellen? Of is dit niet toegestaan.

En verder zijn suggesties om de onderlinge wedstrijden interessanter te maken natuurlijk ook welkom. Volgens mij zijn wij niet de enige club met dit probleem. Dus misschien heeft iemand al een oplossing Lachen

_10_

Re: Federatie en onderlinge koppelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 11:53

Je kan een officiele wedstrijd organiseren (dus mét ruiters van buitenaf: is dan verplicht!) en dan ook wat ruiters voor de onderlinge mee laten rijden in een aparte groep.

gomir

Re: Federatie en onderlinge koppelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 18:49

Wij wilden het bij de centrumruiters ook zo doen dit jaar, maar we kregen geen toestemming van de KNHS om een wedstrijd alleen voor eigen leden te organiseren.
Wij hebben toen wel een officieel jurylid gevraagd en alle ruiters konden na de proef naar hem toe voor tips voor verbetering. Was op zich wel leuk Ja Maar ik denk eigenlijk niet dat jullie onderlinge wedstrijden daar populairder van worden