ik ben op zoek naar een ararbiertje,
wat over haar:
naam: Zywannah E.S.
Geslacht: merrie
moeder: Zayna
hoogte: +/- 1.49
leeftijd: ( moet ik om liegen weet niet zeker maar dacht rond 5-6 jaar,
zitten papieren bij,, af die zijn meegegaan in de handel weet ik niet maar kan goed zijn van niet,
is dus wel gechipt,
wij hebben haar gekocht van een manege, we hebben haar dresuurmatig gereden en is beleerd voor de kar,
we hebben haar vorig jaar verkocht vanwege kreupelheid, ze is toen naar een bloedtapper gegaan, we zouden na een half jaartje terug komen om te kijken of ze niet meer kreupel was en haar dus weer terug kopen, ondertussen werd ze dus gedekt en bloed afgenomen,
wij naar half jaartje terug en nog kreupel, hebben haar niet terug gekocht, en is die zelfde week naar de paardenmarkt gegaan (geloof utrecht), daar is ze doorverkocht,
en ben dus op zoek naar haar wij zijn echt benieuwd hoe het met deze topper is, ze was echt een super merrie,
ik weet het niet meer zeker of dat ze laat in het jaar moest veulenen, wat wil zeggen dat ze haar veulen dus al heeft of begin dit jaar, maar denk dat het veulen al geboren is,
op de fotos is ze donker maar moeders was schimmel dus ze kan lichter zijn geworden
we hadden haar hier pas twee dagen dus vandaar dat ze wat schraal is,

herken je haar pllzzz laat iets weten, eventueel heb ik nog meer fotos op aanvraag
heb dus helaas ook geen chipnummer opgeschreven, maar ken je zon paardje miss met of zonder papieren:
als zonder zijn kun je kijken of er chip inzit zo jah kun je de papieren dus gewoon weer opvragen

en deze pony
Er wordt een sticker in geplaatst met een nummer erop, of het wordt achtering het boekje geschreven.....