Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
De pasvorm is waanzinnig. Ze schuiven altijd weer terug op hun plaats doordat ze zijn voorgevormd.
abcde schreef:jeetje duke das ook wat. er zijn natuurlijk duurder dekens maar of die perse beter zijn?
is de pasvorm wel goed, echt qwa maat en model super. dat kan ook wel eens schelen.
of hem een keer helemaal wassen miss heeft hij toch ergens last van.( weet dat het lasti is maar miss een keer met warm water en een beetje imaverol voor de zekerheid)
Pensionnetje schreef:Jaa, die vraag vreesde ik al.....![]()
Ik haalde ze bij http://www.flaxman.nl of zij ze nog heeft weet ik niet maar je kunt dr altijd even bellen.
Ik kan je de dekens echt aanbevelen.
Ja, als je wat aanbeveelt, moet ik ook weten waar ik het halen kan.

,
) hebben ze geen problemen. Er wordt tegenwoording zoveel rotzooi als voering gebruikt, ook bij dekjes, en de paarden zitten met de ellende.
Alles buiten en alles is modder. En de rijdbak is een waterballet. Nouvel schreef:Ik zou ook even goed gaan wassen met een ontsmettende shampoo en evt. even een monster van het haar met huidschilfers op kweek laten zetten bij de veearts, zodat je weet of er iets in de vacht zit te broeien.
De dekens goed wassen en evt. ontsmetten lijkt me ook wel verstandig, omdat je anders aan de gang blijft waarschijnlijk...
Ik heb zelf Dominick dekens, die trekken, hangen en schuren niet of nauwelijks en dus hebben ze er ook weinig last van.
Duke schreef:Ik heb zojuist bij Flaxman zo'n deken besteld. Ben benieuwd.
Wat ik nu ook denk is dat hij vooral last heeft waar het zadel ligt. Daar blijven de haren erg kort door het zadel en staan ze dus rechtop. Volgende keer met scheren, laat ik het stuk onder het zadel ongeschoren.