Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar tegen diegene die zo banketstaaf reageerde over de paarden dat ze ziek en te oud zijn en over de slachtsprijs ! Bedoel er niets verkeerds mee, kwam er misschien wel verkeerd uit, maar getypt is getypt.
Ze gaan absoluut niet meer uit elkaar voordat de dood hen scheidt en mogen gewoon van hun oude dag genieten bij mij. Ik wilde alleen maar weten hoeveel ik moet sparen
(al jaren mijn verzorgponys) Biebz95 schreef:Dapy: Zegt ze dan dat ze ze wil verkopen?
Misschien wil ze wel gewoon voor de lol weten wat deze beestjes (nog?) waard zijn..
Vind ik beetje lu*llig om dan meteen zo te reageren van: Dit slaat nergens op.
Maarja moet je zelf weten.
_Future_ schreef:Biebz95 schreef:Dapy: Zegt ze dan dat ze ze wil verkopen?
Misschien wil ze wel gewoon voor de lol weten wat deze beestjes (nog?) waard zijn..
Vind ik beetje lu*llig om dan meteen zo te reageren van: Dit slaat nergens op.
Maarja moet je zelf weten.
Ze bedoeld dat het nergens op slaat dat ze de slachtprijs waard zijn
Dapy schreef:Ik had het niet tegen haarmaar tegen diegene die zo banketstaaf reageerde over de paarden dat ze ziek en te oud zijn en over de slachtsprijs ! Bedoel er niets verkeerds mee, kwam er misschien wel verkeerd uit, maar getypt is getypt.

Niemand die een gokje wil wagen? Biebz95 schreef:Dapy schreef:Ik had het niet tegen haarmaar tegen diegene die zo banketstaaf reageerde over de paarden dat ze ziek en te oud zijn en over de slachtsprijs ! Bedoel er niets verkeerds mee, kwam er misschien wel verkeerd uit, maar getypt is getypt.
Dapy SorrySorrySorry!
Had ik beter moeten lezen
Oeeps...
Ik ben het dan totaal met je eens: Blablabla slachtprijs :| Jeetje, alsof oude en zieke pony's alleen maar een slachtprijs waard zijn...
.
er is niets van de huidige eigenaar bij, ik verzorg ze al 5 jaar.