Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ravado schreef:Ik heb een paard gereden dat nogal aan het puberen was; Ook zeer wisselvallig gedrag en dan weer dat er niks met hem te beginnen was. Hij reageerde toen feller op merries dan normaal, heb jij dat ook? Ik heb m laten nakijken, maar er bleek niks aan de hand te zijn.
Liiesjjj schreef:Misschien vind hij het er nix meer aan, de ene dag wel en de andere dag weer niet.
Doe je alleen dressuren met hem?
Lousje22 schreef:Het zou heel goed puberen kunnen zijn, klinkt beetje hetzelfde als wat die van mij doet, al is die wel wat jonger en korter onder het zadel dus probeert ze me ook nog uit. Ene keer loopt ze super en dan is ze weer snel afgeleid, schrikt ook ineens (of doet net alsof) van een deken die aan de rand hangt. Op de hoefslag lopen wil ze ineens ook niet meer (ja scheef). Ik rijd nu heel veel op de volte om toch die aandacht erbij te houden en dat werkt wel.
Het kan ook beetje verveling zijn dat de dingen die ie doet saai worden voor hem, denk eerder aan puberen.