Wedstrijden gaan rijden; wat moet er allemaal geregeld worde

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BLK

Wedstrijden gaan rijden; wat moet er allemaal geregeld worde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-08 10:35

Hoi hoi,

ik wil binnenkort toch eigelijk wel eens een wedstrijdje gaan rijden met mijn (bijrijd)pony, maar ik heb geen flauw idee wat ik nu allemaal moet gaan aanvragen en waar alles aan moet voldoen. Kan iemand mij op weg helpen?

Groetjes.

Isjtar

Re: Wedstrijden gaan rijden; wat moet er allemaal geregeld worde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 10:36

Je moet zoiezo een startkaart aanvragen en coupons aanvragen...je moet dan wel ook lid zijn van een club. Je kan ook kijken op de site van knhs, daar vind je volgens mij best veel info Knipoog

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 10:39

startkaart en coupons (om je startkaart aan te vragen heb je ook een paar blz uit het paspoort van je pony nodig) en je moet lid zijn van een vereniging die aangesloten zit bij de knhs. bij mijn vereniging zeg je gewoon dat je een startkaart wi len dat woprdt dan voor je geregeld en moet je zelf alleen maar die blz kopieren en geven. bij een wedstrijd moet je wel altijd een paspoort van je pony bij hebben en zijn inentingen moeten kloppen. verder je eigen startkaart niet vergeten!

UrielleJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 11:10

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 14:24

Zie de link die Urielle geeft. Heb je na het lezen daarvan nog gerichte vragen, dan kun je die stellen in een nieuw topic.