Coupons?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Coupons?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 21:46

Oke, ik voel me echt heel erg dom nu Clown Maar ik wil over een tijdje wedstrijden gaan starten en nou ik krijg allerlei termen te horen waarvan ik denk "ehhh, wat?". M'n vraag is dus wat coupons zijn Bloos Ik weet alleen dat je ze moet kopen en inleveren op de wedstrijd. Oja wat is een startkaart precies? Moet je die laten zien op de wedstrijd ofzo? *schaam schaam haha*

PercyLeen

Re: Coupons?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 21:47

Anieke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 21:47

De coupons zijn die ''blaadjes'' waar de jury het commentaar en je cijfers op schrijft. Worden ook wel protocollen genoemd.
Je startkaart is een papiertje die je van de KNHS ''krijgt'' met daarop jouw gegevens, en die van je paard/pony. Je startkaart moet je op verzoek inderdaad kunnen laten zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 22:39

Aah oke, en die coupons koop je dan bij de knhs? Hoe weet je dan hoeveel coupons je moet hebben?

bokken123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 23:22

hoi,

Per dressuur proef heb je 1 coupon nodig. Rij je 2 proeven dan heb je 2 coupons nodig.
Met springen heb je aan 1 coupon genoeg. Ze doen de gewone ronde en de barrage op dezelfde coupon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 23:41

Ik doelde eigenlijk op het kopen van de coupons. Je weet toch niet echt van te voren hoe vaak je een proef nog gaat rijden?

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 23:46

aukje91 schreef:
Ik doelde eigenlijk op het kopen van de coupons. Je weet toch niet echt van te voren hoe vaak je een proef nog gaat rijden?

je moet zelf op de coupon schrijven om welk niveau het gaat B, L1, L2 enz en de datum en plaats van de stal waar de wedstrijd is, je naam en die van je paard staan er standaard op gedrukt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 23:49

Maar op de coupons schrijft de jury toch hun cijfers en commentaar? Staan daar dan niet alle onderdelen van een proef op?

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 23:52

de nummers van de onderdelen uit je proef staan op de coupon en in de vakjes daarachter noteert de jury de punten en zet een paraaf, op je protocol staan de opmerkingen

UrielleJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 10:54

Op je coupon staan alleen de gegevens van jou en je paard en 34 cijfers. De jury zet daar dan een cijfer achter en evt. commentaar.
Voor welk onderdeel het is moet je dus terugzoeken in je boekje.

De startkaart staan ook je gegevens op, en die van je paard. Die moet altijd mee op wedstrijd.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 12:32

Zie de link in het tweede bericht en de FAQ hier op WD.