Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(Ik doe mijn merrie altijd rechts. Ze mag dan wel een veulen hebben, maar als ze een dressuurproef moet lopen schaar ik haar onder de noemer sportpaard. En de manen hangen naar rechts, dus de keuze is makkelijker
) Urielle schreef:Officieel is er een regel: fokmerries manen links, sportpaarden manen rechts. Dus vlechtjes ook rechts. Maar geen idee waar dat vandaan komt want heb het nog nooit uitgeschreven gezien
Urielle schreef:Officieel is er een regel: fokmerries manen links, sportpaarden manen rechts. Dus vlechtjes ook rechts. Maar geen idee waar dat vandaan komt want heb het nog nooit uitgeschreven gezien
( <- dat was overigens een ongeschreven regel binnen de vereniging).

"vroeger " gelukkig voel ik door dezen opmerking wel weer erg jong
germie schreef:Urielle, en een merrie met veulen die ook nog eens in de sport uitgebracht wordt? Beide kanten ?![]()
(Ik doe mijn merrie altijd rechts. Ze mag dan wel een veulen hebben, maar als ze een dressuurproef moet lopen schaar ik haar onder de noemer sportpaard. En de manen hangen naar rechts, dus de keuze is makkelijker
)