Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar ja dat hoor je meestal)
)
chanelenviv schreef:Hallo Jonew,
jij zegt dat het misschien btr gaat bij de nieuwe eigenaar maar dat is juist niet zo!!!
oude eigenaar mesten om de dag uit en iedere dag werd er opgestrooid!!! paarden mochten meerdere uren per dag los.
de stallen waren wel oud maar wel erg netje geschilderd en onderhouden.
je kon zelfs overleggen om je paard in de buurt nog in de wei te zetten van de manege.
als je een x een dagje uitging deden hun je paard zelfs buiten zetten.
ze hadden zelfs een wachtlijsten voor pensionklanten.
het was altijd een heel erg gezellig stalletje.
het blijkt wel dat het nu heel erg slecht is geworden want veel vaste pension klanten en vrijwilligers zijn al weg gegaan.
Ik zou me paard en nooit meer neer zetten!!!
Ennuh... Huh? Waren alle boxen bezet bij de Malle Jan? Dat heb ik in elk geval nog nooit gezien, wel vette pech. chanelenviv schreef:Hallo Jonew,
jij zegt dat het misschien btr gaat bij de nieuwe eigenaar maar dat is juist niet zo!!!
oude eigenaar mesten om de dag uit en iedere dag werd er opgestrooid!!! paarden mochten meerdere uren per dag los.
de stallen waren wel oud maar wel erg netje geschilderd en onderhouden.
je kon zelfs overleggen om je paard in de buurt nog in de wei te zetten van de manege.
als je een x een dagje uitging deden hun je paard zelfs buiten zetten.
ze hadden zelfs een wachtlijsten voor pensionklanten.
het was altijd een heel erg gezellig stalletje.
het blijkt wel dat het nu heel erg slecht is geworden want veel vaste pension klanten en vrijwilligers zijn al weg gegaan.
Ik zou me paard en nooit meer neer zetten!!!