aangezien mijn paard staart en manen exceem heeft moet ik haar dus goed inpakken nou heb ik al verschillende vliegennetjes er door heen gejaagd (ofja mijn paard ) ik heb eerst van die hele stugge die madam binnen 2 maanden kapot had
nou heb ik deze :

waarvan de stof perfect is en ze verder geen last meer heeft van vliegen en muggen
tot 5 min later,, heeft madam het masker alweer afliggen
deze zit aan de achterkant vast met klittenband en op een de of andere manier ligt deze er zo weer af..
heb al geprobeerd met halster omhouden vastbinden aan deken maar aangezien de deken net iets te ver weer naar beneden schuift gaat hij los en halster is te warm voor haar waardoor ze haar hoofd gaat schuren i.v.m zweet .
weet iemand een goed vliegennetje voor een paard met exceem en die ook netjes blijft opzitten?
zo ja,, graag met informatie waar ik deze kan aanschaffen ,, en misschien een foto? (alleen als je hem zo kan vinden hoor ,, je hoeft niet de hele computer af te pluizen en internet.
)alvast bedankt!!

dus je moet wel goed kijken of het netje goed aansluit, en dat zal ook wel per pony/paard verschillen.