Camping met weiland Zuid Limburg

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lenneke_

Camping met weiland Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-08 21:14

Ik ben van plan om in het voorjaar/begin van de zomer weer een weekendje naar Zuid Limburg af te reizen om te trainen.
Daarom ben ik op zoek naar een camping met weiland voor Anouar. Hij moet dag en nacht buiten kunnen staan. Aan de camping stel ik niet zoveel eisen, het liefst gewoon een kleine camping.

Het gaat om het trainen in de heuvels, dus de camping moet wel in de heuvels zijn en de uitrijmogelijkheden moeten goed zijn.

Wie heeft een idee?

tyleysmiley

Re: Camping met weiland Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 21:27

Hoi Lenneke,
Ik weet een hele gave camping,nou ja,officieel vakantiepark,maar goed.Het ligt BIJNA in Limburg,maar net over de grens in Belgie,in Bocholt. De website hiervan is www.goolderheide.be .Je paard kan hier de hele dag in de wei,maar er zijn ook stallen beschikbaar.Bocholt ligt in het groene hart van de Limburgse kempen met ruiterroute Equidroom(24 km)die sluit weer aan op ruiter/menroutenetwerk van ongeveer 300 km.Genoeg trainingsmogelijkheden lijkt me.Wij hebben zelf pas een stacaravan gekocht op die camping,heel veel succes met trainen,groetjes Linda