Cursus trailer laden op het Balingehof

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

feliciaa

Cursus trailer laden op het Balingehof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-08 23:35

Hallo,

Ik heb al een keer een topic geopend voor tips over trailerladen (http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=158&t=912631&hilit=).
Maar na een gebeurtenis die zich vanavond heeft afgespeeld (http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=192&t=913789&hilit=), heb ik besloten dat het zo niet veel langer kan.
Nou heb ik op de site van het Balingehof gelezen over trailer trainingen die zij geven aan huis en bij hun.
Heeft 1 van jullie misschien ervaringen met de trailer trainingen die ze daar doen en kunnen jullie mij daar misschien iets meer over vertellen??

Groetjes Hilde

Apple

Re: Cursus trailer laden op het Balingehof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 23:37

Ze komen ook aan huis en ze hebben een DVD die je er ook bij kunt aanschaffen. Met hun hulp en met behulp van de DVD staat je paard snel weer op de trailer.
Je krijgt dan ook genoeg handvatten mee om daarna zelf te gaan oefenen zodat je het voortaan alleen kunt.

Nursie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 23:40

Ik heb alleen ervaring met equitraning. Daar ben ik in ieder geval zeer over te spreken.

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 23:40

Een kennis van mij heeft dit met haar pony gedaan. Resultaat: een pony die voorheen soms na 3 uur nog niet op de trailer stond gaat nu vlekkeloos in één keer de trailer op. Beslist een aanrader dus!

Berendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 23:42

Ik ken mensen die er ook zijn geweest. Maar zonder goed resultaat zijn terug gekomen en hij heeft daar een aantal dagen gestaan.

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-08 14:54

Dankjullie wel voor de reacties. Ik zal ze eens mailen..