Petrie's op laten rekken bij de wreef??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sa80

Petrie's op laten rekken bij de wreef??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-08 14:47

Ik heb mijn nieuwe Petri's nu een week of 3 aan. Bij de kuiten / benen kan ik ze inmiddels goed aanhebben.

Helaas blijven ze nog steeds veel pijn doen strak zitten bij mijn wreef.

Hebben jullie de ervaring dat het uitlopen hiervan nog langer duurt? Ik kan me dit nl niet herrinneren bij mijn vorige Petri's.

En weten jullie of ze op de plaats van de wreef ook uitgerekt kunnen worden?

Ze zijn wel op maat gemaakt.

Esther_20

Re: Petrie's op laten rekken bij de wreef??

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 19:45

Mijn ervaring is dat leer nog wel wat oprekt (langer dan 3 weken) maar ik zou anders een naar een goede schoenmaker gaan en hem om advies vragen, wellicht heeft hij wat optie's wat je proberen kunt of misschien kan hij het voor jou oprekken!

succes ermee!

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 12:38

Natuurlijk kunnen de laarzen ook op die plaats wat opgerekt worden. Het beste is om dat bij Petrie te laten doen. Je bent ze dan wel een paar weken kwijt, maar dan blijft de nieuwe vorm er beter in. Wanneer ook alle maten van jouw voet waren opgemeten en gecontrolleerd had je waarschijnlijk van te voren kunnen weten dat het wat strak zou zitten?

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 11:22

Na een poosje werkt uitlopen ook wel.. het duurt alleen even heel heel heeeel heel lang.. Als je ze veel aan wilt/moet of lang..
Zou ik ze op laten rekken ..