Rijbroek Red Horse Diana

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Concorde

Rijbroek Red Horse Diana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-08 14:42

Die broek wil ik erbij kopen, heeft steekzakken en een leren zitvlak. De maten schijnen wat kleiner te vallen. Wie weet hoe klein precies?
Ik heb van Eurostar 182, en eentje met leer in 38 (klarissa) (maar die zit eigenlijk iets te krap als ie net uit de was komt.
En hoe zijn die broeken? Rekt het een beetje mee? Zitten ze fijn?

#Ymke#

Re: Rijbroek Red Horse Diana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 15:51

ik had ze besteld in een gewone uitvoering. Maat 44, ik heb normaal 42. Kreeg ze niet eens over m'n kuiten heen, terwijl ik geen belachelijk dikke kuiten heb. Daarna met webshop afgesproken dat ik ze terug stuurde en de katoen uitvoering kreeg die iets meer rekte. Ook deze kreeg ik niet aan. Ik heb normaal van broeken 42 of 44 als ze klein vallen (zoals eurostar/pikeur). De gewone uitvoering vond ik erg mooi qua stof (maar weinig rek) zagen er niet uit als goedkope broeken, de katoen uitvoering vond ik er wat "goedkoper" uit zien.

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-08 18:28

Hoe zijn ze in de taille? Kuiten ben ik niet bang voor (heb idioot dunne kuiten, maat 34). Ben een beetje bang dat als ik een 40 bestel, die me in de taille te groot gaat zijn. Denk dat ik ze maar even een mailtje ga sturen met de vraag of ze de taille even kunnen opmeten.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 18:57

Ik heb die eerste lading dus niet kunnen passen bij de taille omdat ik ze niet aankreeg. De 2e broek ging met moeite over m'n kuiten en ik had ruimte over bij de taille.