Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, je kan hem ook gewoon gebruiken, maar dat is wat minder fijn,

) 
pearlie schreef:Ik heb altijd het probleem dat mijn cap dan niet meer past... Ik heb denk ik gewoon een raar hoofd dat mijn cap teveel achterover zit ofzo want als ik een knotje maak, hoe laag ook, dan zit dat in de weg als ik mijn cap op doe!

pearlie schreef:Ik heb altijd het probleem dat mijn cap dan niet meer past... Ik heb denk ik gewoon een raar hoofd dat mijn cap teveel achterover zit ofzo want als ik een knotje maak, hoe laag ook, dan zit dat in de weg als ik mijn cap op doe!
Urielle schreef:pearlie schreef:Ik heb altijd het probleem dat mijn cap dan niet meer past... Ik heb denk ik gewoon een raar hoofd dat mijn cap teveel achterover zit ofzo want als ik een knotje maak, hoe laag ook, dan zit dat in de weg als ik mijn cap op doe!
Je moet je knotje dan heel laag in de nek doen en ietsje losser dan normaal. Door de rand van je cap zit hij dan toch strak

sjiewauwah schreef:een netje om je haar als t kort is en anders net als met een cap.