Ik ben laatst op zoek gegaan naar een nieuwe rijbroek. Ik heb nu een ribbroek van Horka, maar ik wilde nu ook wel weer een rijbroek van een ander merk en een andere stof. De rijbroek die ik nu heb is ook een soort van gaan 'pluizen'. Ik zoek nu naar een rijbroek van een soort glanzende katoen. Ik kan het helaas niet zo duidelijk uitleggen en daarom heb ik naar een foto van de stof gezocht, maar die link doet het niet
.Ik had in de ruitersprotzaak Divoza vooral rijbroeken van Eurostar gepast. Maar die zaten vrijwel allemaal niet goed. Het probleem was dat hij boven te strak en bij mijn benen dan te wijd was of andersom
. Een man van de winkel zei dat ik dan toch beter een ribbroek kon nemen, maar ik wil geen ribbroek meer.Weet iemand een merk waarbij je die stof hebt en dat de broek goed aansluit?
Ik hoop dat jullie een berictje sturen!!

.
. Hoewel deze bij sommigen ook pluizen (bij mij ook, maar vind het niet zo erg, rijd er toch geen wedstrijden oid mee). Het gaat dan niet om het kunstlerenvlak dat pluist maar er bovenop. Dus de gewone stof.