Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sannekeee schreef:Oke dat zou kunnen maar dat vind ik nouw weer net iets te netjes .. ?
sandr0 schreef:witte blouse zwarte bodywarmer

sandr0 schreef:sannekeee schreef:Oke dat zou kunnen maar dat vind ik nouw weer net iets te netjes .. ?
Tja je hoort er nou eenmaal netjes uit te zien op wedstrijd. Dat is nou net de charme van de dressuur. En je uiterlijke verzorgdheid van jezelf en je paard zijn je eerste punten die je daarmee dan makkelijk binnenhaalt

viv77 schreef:paardrijden is toch kak???? of heb ik het altijd verkeerd begrepen?
maar zou zeker eens kijken voor zo een nauw sluitende bodywarmer..staat ook erg netjes mar net niet zo netjes als met jasje..

viv77 schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik het juist de charme van het dressuur rijden vind, zorgen dat je er op en top uitziet..je moet er wel wat moeite voor willen doen..
Bij mij op de manege hadden we ook zeker geen kak( het was ook als grap bedoeld die opmerking van mij), maar ik vond het heel belangrijk dat als de kinderen geen tenue hadden ze er wel moeite voor deden..wat ze prachtig vonden..mooie vlechten in hun haar, zelfs lippenstift voorbij zien komen( knalrood, geen gezicht maar meisje vond het fantastisch)..
Als jury is het ook leuk om te zien dat iemand gewoon de moeite heeft genomen om haar netjes te doen, laarzen te poetsen..etc..
de pony's worden toch ook ingevlochten..of ook niet??
Marijkjuh schreef:Een jasje hoort gewoon, jij wilt een wedstrijd rijden dus is het wel te hopen dat je je gewoon netjes kleed. Wat maakt dat nou uit voor een keer, nogmaals dat hoort er gewoon bij.

sannekeee schreef:Ja hoor , de rest doen we wel allemaal. !! We doen verder bijna alles en het liefs ga ik ook super netjes , maar , dan val ik gwn te veel op ..

sannekeee schreef:viv77 schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik het juist de charme van het dressuur rijden vind, zorgen dat je er op en top uitziet..je moet er wel wat moeite voor willen doen..
Bij mij op de manege hadden we ook zeker geen kak( het was ook als grap bedoeld die opmerking van mij), maar ik vond het heel belangrijk dat als de kinderen geen tenue hadden ze er wel moeite voor deden..wat ze prachtig vonden..mooie vlechten in hun haar, zelfs lippenstift voorbij zien komen( knalrood, geen gezicht maar meisje vond het fantastisch)..
Als jury is het ook leuk om te zien dat iemand gewoon de moeite heeft genomen om haar netjes te doen, laarzen te poetsen..etc..
de pony's worden toch ook ingevlochten..of ook niet??
Ja hoor , de rest doen we wel allemaal. !! We doen verder bijna alles en het liefs ga ik ook super netjes , maar , dan val ik gwn te veel op ..