Ik ben van plan voor mijn verjaardag leren rijlaarzen te vragen. Maar ik weet niet wat voor merk goed is
. Weten jullie misschien goede merken. Zo ja, zou je dan de site van het merk kunnen geven?
Ik hoop dat je een berichtje achterlaat!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Weten jullie misschien goede merken. Zo ja, zou je dan de site van het merk kunnen geven?
wel pijnlijk met inlopen.
.
. Heb er eigenlijk ook nog nooit klachten over gehoord, maar je moet er van houden, die ik bijv. heb zijn echt heel hard aan de buitenkant en binnekant zacht.
Zijn enorm veel topics over geweest waar veel informatie over instaat
Ik vind Petri wel erg mooie laarzen hebben, maar het gaat er natuurlijk ook om hoe ze zitten
.
. 
kan niet beter 
Die moeten dan ook wel goed zitten hè.
_Irene11_ schreef:Maar aan welke prijs moet ik dan denken als ik leren rijlaarzen wil hebben?
En kan je ook rijlaarzen vinden die niet van leer zijn, maar van een ander materiaal, en waarbij je ook zo'n hoog stuk naast je knie hebt?Die moeten dan ook wel goed zitten hè.
) Toen die tijd, maar dat is toch ook alweer 6 jaar terug
, waren deze laarzen op maat gemaakt (model softjumper) een kleine €250,-. Kijk anders eens op die site, misschien staat daar iets tussen.
._Irene11_ schreef:Hartsikke bedankt voor je reactie!![]()
Daar heb ik nou wat aan.
Ik merk inderdaad wel dat je beter één keer hele goede laarzen kan kopen dan om het half jaar wat minder goede laarzen.
Maar het probleem is, dat ik niet weet of mijn ouders wel 200/250 euro of meer aan laarzen willen uitgeven.
Weet jij misschien een merk dat niet al te dure en goede rijlaarzen verkoopt/heeft?
, zodat je een goed paar kunt aanschaffen!
(ben benieuwd hoe het eruit ziet bij het rijden)