parkeerplaats auto + trailer drunense duinen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nobbygaard

parkeerplaats auto + trailer drunense duinen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 08:31

Volgende week maandagmiddag of dinsdagmiddag ga ik bij het land van ooit mijn jurk ophalen die ik tijdens de veiling gekocht heb. Maar omdat ik dan toch in de buurt ben van de drunense duinen wil ik gelijk Nobby mee nemen om een lekkere buitenrit daar te gaan maken.
Maar aangezien ik niet bekent ben daar verder weet ik niet waar ik dan het beste de auto met trailer kan neerzetten.
Weet iemand een plek die makkelijk te vinden is voor iemand die niet bekend is daar?

Silence

Re: parkeerplaats auto + trailer drunense duinen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 13:14

Ik kan je niet helpen met een parkeerplaats, maar wil je wel als tip geven dat je in dit gebied niet mag rijden zonder vergunning.

nobbygaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 13:32

Silence schreef:
Ik kan je niet helpen met een parkeerplaats, maar wil je wel als tip geven dat je in dit gebied niet mag rijden zonder vergunning.

Dat weet ik, maar er zijn bij verschillende adressen dagkaarten te verkrijgen en daar wil ik ook proberen te gaan staan met de auto.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 16:03

OK dan! Ik dacht, even doorgeven om teleurstelling te voorkomen Knipoog

Binolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 16:58

Ik zou gewoon je auto bij een manege zetten Lachen Bij manege van Loon bijvoorbeeld, in Loon op Zand

nobbygaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-08 12:41

Ik heb contact met manege van Loon gehad en het is op voorbehoud geregeld. Ik wacht namelijk eerst even het weer voor maandagmiddag af om te kijken of ik met de trailer op stap ga. Maar ik heb afgesproken dat ik maandagochtend even liet weten of ik wel of niet kwam en dat was allemaal prima.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 12:57

Volgens mij kan je je auto ook parkeren bij De Klinkaert, moet je even googlen, dan kan je dat denk wel vinden.

Als we weleens een rit maken met Bokt, dan parkeren een aantal daar ook.

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 17:45

Bij de roestelberg kan je ook je auto+trailer neerzetten. Ze hebben achter de roestelberg een weiland waar je kan parkeren.

Als je bij de roestelberg parkeert dan rijd je het zand op. Als je dan nog een kaartje ergens vandaan tovert dan zit je met ongeveer 15 minuutjes stappen (door de duinen Haha! ) op de grote zandvlakten!

[edit]
Dit is de site: http://www.de-roestelberg.nl/

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 12:58

Vanuit het land van ooit is de drie linden het makkelijkste. Daar heb je ook parkeerplaats etc. Dit is in giersbergen en dat ligt achter drunen.