Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

felicity schreef:Ik heb inderdaad ook op marktplaats gekeken. Maar weet nog dat het niet zo'n heel bekend merk is zoals hotra, henra, enz.
Wij gaan binnenkort naar van van hooff en naar de weijer dealer. ZUllen ze vast wel wat interesants hebben.
felicity schreef:Ik weet het echt niet meer. Laten we dan maar zeggen dat het niet veel soeps geweest zou zijn. Anders had ik het vast onthouden.
We willen een degelijk en simpele trailer. Maar wel een trailer die bijna geen onderhoud nodig heeft.
@elegance Ik heb er echt geen verstand van hoor. Maar vriendlief wilde een trailer die geen houtenvloer had want dat koste volgens hem alleen maar meer onderhoud. Is dat zo?
Zinzi_jewel schreef:ooh ja weijer en de witte smid zijn van zelfde fabrikant
Weijer IS de fabrikant. Waar de Witte Smid z'n spullen haalt weet ik niet, maar zouden natuurlijk gewoon dealer kunnen zijn van Weijer. felicity schreef:Dankjewel voor de uitleg. Als we een trailer willen hebben met zo min mogelijk onderhoud. Welke bodem kunnen we dan het beste nemen of maakt dat elkaar niet zoveel uit?