Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sjorsie schreef:Ik vind het een mooie cap, maar met een belachelijke prijs, dan denk ik laat maar. Ik wil best geld uitgeven maar dit vind ik nou gewoon onzin.

cemery schreef:Alle helmen, of je nu een GPA hebt, of een HH
Het komt uit dezelfde fabriek.....
kwestie van ander label erop drukken dus.
Noukie schreef:Het zal maar de enige cap zijn waarvan de pasvorm bij je hoofd past..
Wordt je dan even flink verkeerd ingeschat wat betreft punten A-D
Kortom: ik heb nu mn 2e GPA in 8 jaar ofzo? Hij zit heerlijk, blijft mooi en ik ben er gewoon superblij mee. Alle andere caps passen niet of staan belachelijk op mijn hoofd.
300 euro betaal ik per maand ook aan stalling, dus vind ik dat opzich geen bizar bedrag sinds het om bescherming van mn eigen hoofd gaat.
Dat er goedkopere caps zijn die ook mooi zijn is zeker een feit, mits de pasvorm daarvan goed is. En juist die pasvorm maakt de GPA voor mij zo exclusief, niet de prijs, de hype of whatever.
GoldenDream schreef:ik heb een GPA cap, echt een aanrader.
zit echt superfijn! wil nooit meer een andere.
orlando2 schreef:ik ben ook zeer tevreden over de gpa. ik heb een zwarte en een donkerblauwe. mijn dochter heeft ook een zwarte voor de wedstrijden. ik ben er laatst mee gevallen en met mijn hoofd heb ik de ijzeren omheining geraakt. ik heb door deze cap er niets aan over gehouden. dus denk dat hij dus echt wel goed is. ik was niet graag met een goedkope cap tegen het ijzer geklapt.
__KELLY schreef:Noukie schreef:Het zal maar de enige cap zijn waarvan de pasvorm bij je hoofd past..
Wordt je dan even flink verkeerd ingeschat wat betreft punten A-D
Kortom: ik heb nu mn 2e GPA in 8 jaar ofzo? Hij zit heerlijk, blijft mooi en ik ben er gewoon superblij mee. Alle andere caps passen niet of staan belachelijk op mijn hoofd.
300 euro betaal ik per maand ook aan stalling, dus vind ik dat opzich geen bizar bedrag sinds het om bescherming van mn eigen hoofd gaat.
Dat er goedkopere caps zijn die ook mooi zijn is zeker een feit, mits de pasvorm daarvan goed is. En juist die pasvorm maakt de GPA voor mij zo exclusief, niet de prijs, de hype of whatever.
nou dan zou misschien punt E zijn dat hij precies past en word gekocht voor het comfort, maar uiteindelijk gaat een cap om veiligheid en daar wou ik een beetje naartoe...
ik heb liever een belachelijk ding op mijn hoofd die functioneerd dan een dure cap, maargoed is maar net waar je prioriteiten liggen he, de 1 wil een passende cap en de andere wil een zo veilig mogelijke cap (die daarentegen ook goed moet passen want een onveilige cap past ook vaak niet goed om het hoofd)
tinaaz schreef:__KELLY schreef:
nou dan zou misschien punt E zijn dat hij precies past en word gekocht voor het comfort, maar uiteindelijk gaat een cap om veiligheid en daar wou ik een beetje naartoe...
ik heb liever een belachelijk ding op mijn hoofd die functioneerd dan een dure cap, maargoed is maar net waar je prioriteiten liggen he, de 1 wil een passende cap en de andere wil een zo veilig mogelijke cap (die daarentegen ook goed moet passen want een onveilige cap past ook vaak niet goed om het hoofd)
als je telkens met hoofpijn van je paard komt, ben je het ook snel zat hoor!
hoezo hype?? het is de enige cap die mij FIJN past
ik heb dat artikeltje nergens gezien, waar kan ik dat vinden??
en de cap van pikeur is ook van duurder materiaal.. en vind hem tot nu toe elke cent waard..
__KELLY schreef:nou dan zou misschien punt E zijn dat hij precies past en word gekocht voor het comfort, maar uiteindelijk gaat een cap om veiligheid en daar wou ik een beetje naartoe...
Noukie schreef:__KELLY schreef:nou dan zou misschien punt E zijn dat hij precies past en word gekocht voor het comfort, maar uiteindelijk gaat een cap om veiligheid en daar wou ik een beetje naartoe...
Wat doe je nu moeilijk over prioriteiten als je zelf al zegt dat een onveilige cap vaak niet past.
Moet ik dan met een cap gaan rijden die niet past, niet goed om mn hoofd zit enz, omdat die cap an sich veiliger uit de test komt?
Mijn prioriteit is evengoed veiligheid, maar OMDAT de GPA de juiste pasvorm heeft en als enige goed op mijn hoofd past, is dit VOOR MIJ de meest veilige cap.
Dat heeft er niets mee te maken dat ik andere prioriteiten zou stellen hoor.
Als ik puur voor comfoor zou gaan, zou ik bij wijze van spreken net zo goed zonder cap kunnen rijden.