Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Rivjenn schreef:Ze is 1.17.
Het is een Welsh.
Ze is nooit op een keuring geweest, dus ook geen primeringen.
Ze heeft nooit een veulen gehad.
Ze wordt gereden op B niveau.
Maaiikii schreef:Echt geen 800 euro hoor. B pony's rond de 8/9 jaar ja maar niet voor een 17 jarige.
Ik denk rond de 550-600 euro.
. Volgens mij kan het toch rond de 1000€ draaien.
. B-pony (ruin)van mijn nichtje was 9 bij verkoop, L-springen (wat hij wel heel goed deed, is later nog nationaal kampioen geworden). Is verkocht voor 2500! Beest was ook doodbraaf.. tantjeuh schreef:Maaiikii schreef:Echt geen 800 euro hoor. B pony's rond de 8/9 jaar ja maar niet voor een 17 jarige.
Ik denk rond de 550-600 euro.
Voor een 17-jarige doodbrave kinderpony wel hoor. Volgens mij kan het toch rond de 1000€ draaien.
Mijn 18jarige D-pony (het lelijke eendje van de club, Bdressuur, geen papieren, sprong al jaren niet meer omdat ze daar constant weigerde) is verkocht voor 2000€, gewoon omdat ze zo een doodeerlijke kinderpony is die geen vlieg kwaad zou doen en alles wel OKE vind.
barbara1970 schreef:Persoonlijk vind ik het super leuk dat je niet naar de leeftijd kijkt en ook een wat oudere pony een kans wilt geven.
barbara1970 schreef:Op de markt kosten deze ponies rond de 200,- als je ze al kunt verkopen, het is gewoon maar net hoe graag je de pony wilt hebben en wat je er voor over hebt.
Persoonlijk vind ik het super leuk dat je niet naar de leeftijd kijkt en ook een wat oudere pony een kans wilt geven.

met papier betekent altijd weer iets meer
dus mijn mening is dat het erg van de pony afhangt de ene zal idd maar 200 euro waard zijn maar ik zie ze ook wel eens verhandeld worden voor over de 2000!
dit is er, sexy he voor zo'n oma