waar kan je paarden huren voor trektocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

horsefan08

waar kan je paarden huren voor trektocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-08 16:54

In de meivakantie wil ik samen met een paar vriendinnen een trektocht van 3 of 4 dagen gaan maken. Alleen we zitten met een probleem. Niet al me vriendinnen hebben een eigen paard.
Daarom vroeg ik me dus af of iemand hier weet waar je paarden voor meerdere dagen kan huren om mee op trektocht te gaan(en wat hier de prijzen van zijn). We zijn allemaal in bezit van ons ruiterbewijs. (de meeste meiden zijn rond de 16/17 jaar)

Wie o wie weet een paar leuke maneges?

mirano

Re: waar kan je paarden huren voor trektocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 19:42

Ik doe zelf trektochten organiseren, maar geef toch niet zomaar mijn paarden mee. Het zijn dan ook niet echt manege paarden. Wel kan je eventueel bij mij vandaan misschien wat doen. Ik weet ook nog een hele leuke camping waar ik altijd met de trektochten heen ga. Als je meer wel weten stuur dan maar een berichtje. Als je echt een groepje hebt kunnen we vast ook wel wat met de prijs doen.

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 19:50

Geen enkele goede organisatie zal zomaar voor meerdere dagen zijn paarden meegeven. Je kunt dan beter bijv. de trektocht bij 't Reelear in Heino doen. Alles voor je uitgestippeld, enige wat je moet doen is rijden.

staljody

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 21:32

Bosmanege Bakkeveen