overschrijven op naam

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sibbe

overschrijven op naam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-08 16:12

ik heb een nieuwe pony erbij en ging haar overschrijven op mijn naam het paspoort wat erbij zat klopte al de gegevens niet meer van de instelling dus ik bel de knhs alles uitgelegt stuur maar op naar ons oke! dit was begin februari en aangetekend op gestuurd nou bel ik gisteren op naar de knhs want het duurde toch wel lang die zeggen dus dat ze half februari het hebben door gestuurd naar de quater horse nog iets en dat hun het daar verder regelen dus ik kreeg dat mail ardes van die firma en stuur hun gisteren een mail en kreeg gelukkig snel reactie terug dat hun dat helemaal niet wijzigen of veranderen en dat mijn paspoort daar ook nooit is aangeboden ze zei in de mail het wordt wel naar je terug gestuurd dus WAAR is mijn pasport Boos! Boos! de knhs zei gisteren dat hun het aangetekend hadden verstuurd naar hun dus ik hoop dat het dan weer terug gaat naar de knhs ik bel maandag wel op hoe het nu zit want ik woon in belgie en de post is daar een week later met nederlandse post wie heeft ook van deze nachtmerries meegemaakt en kan mij vertellen dat er ook happy ends zijn Haha!