Ruiterkampen, welke?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xTravers

Ruiterkampen, welke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-08 22:56

Heey,
Ik wil graag van de zomer op een ruiterkamp gaan voor het eerst met nog 2 vriendinnen. Maar welke manege of plek waar ze dat organiseren is nu goed? Ik ben 14 jaar en heb rij ervaring mijn andere vriendinnen precies het zelfde alleen 1 vriendin is 17 jaar. Ik wil ook graag naar kamp dat niet al te duur is. Maar welke is nu goed?
Groetjes Christina

sintje_12

Re: Ruiterkampen, welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 11:06

ik wete niet wara je woont maar in loon op zand heb je een kamp van loon dara ga ik dit jaar de 3e keer heen en ik vind het heel leuk en je hebt er ook nog een in imburg bergemo bergemo is 280euro en van loon is 218euro in de zomer vakantie van loon is van zaterdag midag tot vrijdag midag en bergemo is maar 5 dagen voor meer info kun je kijken op http://www.bergemo.nl/ponykamp.htm voor bergemo en voor van loon op http://www.hotelmanegevanloon.nl/
groetjes cynthia

coco84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 11:10

Manege T'hoefijzer.
Paarden zijn goed verzorgd. 1 paard is nu 38/39 jaar en is nog super fit natuurlijk wel met pensioen. De groepen zijn niet al te groot max. En is zeker niet duur. Manege zit dicht bij het bos. Is van zondag 2 uur tot zaterdag 12 uur. Meer info pb gerust. Of kijk even op www.thoefijzer.info

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 11:13

Ik heb het zelf heel wat jaartjes heel goed naar mijn zin gehad bij PC de Kempen in Eersel! Terwijl ik daar zelf ook niet rijd, maar via vrienden daar terecht was gekomen, was het elk jaar supergezellig en leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 12:26

ik ga naar eekwal en ben dan alweer 16