Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) en doe er eerst een lage staart in, nog een staart een paar centimeter eronder en dubbelvouwen (briljante uitleg, kon er niets beters van maken
)
) dat deed ik dan in een vlecht en dan een knot of alleen dubbel
Ik heb een scheermachine......mag ik?????
,om maar een raar voorbeeld te noemen.Ik heb zelf tig soorten klips geprobeerd,maar door mijn dikke haar,blijven die meestal niet zitten.Het enige wat een beetje helpt is een vlecht,maar die slingert dan weer zo heen en weer en slaat me elke keer op mijn rug
vastzetten met een speld schiet niet op,want dan zit die cap ook weer zo krap.Trouwens,ik heb al zooooooooo'n groot hoofd,als ik dan zo'n klip gebruik om die vlecht vast te zetten,moet ik een nieuwe cap kopen,volgens mij bestaan die maten dan niet meer,maar goed,ik lees even mee,ben benieuwd of DE tip nog voorbij komt,groetjes Linda
(net een sta-moment, maar nu hangt het echt op mijn zadel, was knap pijnlijk gister:))
.Ik snap heel goed dat je je haar lang wil houden,ook i.v.m. het latin dansen(even off-topic:dat heb ik ook altijd willen doen,supergaaf vind ik dat om naar te kijken,ik heb alleen nooit iemand gevonden die mee wou gaan)Maar goed,wie weet komt er eens een toverklip voorbij of een handige kapster die op bokt komt en ons voorziet van wat goede tips,behalve de schaar erin dan
,groetjes Linda
ik hoop dat ik dat ook eens een keer krijg
Ach als je goed vlecht en je vlecht zorgvuldig "opknoopt" moet het zowiezo mee vallen met de klitten! Heel veel succes en ik hoop dat het ook werkt voor jou!
!