Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

x_Rebecca schreef:Kun je niet dezelfde chaps maar dan een maat groter kopen?
En heel veel mensen rijden met die van Kieffer geloof ik, heb geen idee hoe duur het is, zal wel duur zijn

bevallen me uitstekend !
just_kiki schreef:De leren van Kiefferbevallen me uitstekend !
deze, http://www.animoruitersport.nl/webshop/ ... cts_id=622
Ze hebben ze eigenlijk in alle maten, ik heb bijvoorbeeld korte beentjes, maar brede kuiten heb dus XL Short, ze hebben echt veel maten erin
fabiee schreef:Ik raad je deze Kieffer chaps aan, zijn echt super fijn! Ik heb nu mijn 2 paar pas gekocht omdat die andere te klein waren.
Zitten heel fijn en hele goede kwalitieit.![]()
Musetta schreef:Ik kan je aanraden om chaps met kleefstrip of-hoe-heet-dat te kopen, want ik heb al veel frustratie gehad om ritsen die niet meer werkten. Leve de kleefchaps dus.
Anna14 schreef:just_kiki schreef:De leren van Kiefferbevallen me uitstekend !
deze, http://www.animoruitersport.nl/webshop/ ... cts_id=622
Ze hebben ze eigenlijk in alle maten, ik heb bijvoorbeeld korte beentjes, maar brede kuiten heb dus XL Short, ze hebben echt veel maten erin
Dat zat ik idd ook nog over te twijfelen, of ik die zou nemen, maar ik vroeg me af of je daar ook wedstrijden mee mag rijden?
en ze zitten zóoo lekker
Anna14 schreef:fabiee schreef:Ik raad je deze Kieffer chaps aan, zijn echt super fijn! Ik heb nu mijn 2 paar pas gekocht omdat die andere te klein waren.
Zitten heel fijn en hele goede kwalitieit.![]()
Daar mag je helaas niet mee op wedstrijden..![]()
Dat was ik er nog vergeten by te zetten; Ze moeten op wedstrijden toegestaan zyn..
) Anna14 schreef:Musetta schreef:Ik kan je aanraden om chaps met kleefstrip of-hoe-heet-dat te kopen, want ik heb al veel frustratie gehad om ritsen die niet meer werkten. Leve de kleefchaps dus.
Hihi, oke, ik heb altijd rits gehad, nooit ruzie mee gehad, maar ik kan er op letten
gebruik ik standaart, om de rits omhoog te brengen