Natural Horsemanship

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

liekeltj

Natural Horsemanship

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-08 20:40

Ik was benieuwd naar hoe mensen tegen Natural Horsemanship kijken en wie het allemaal gebruikt. Ik ben namelijk van plan om natural horsemanship te gaan doen met mijn paard. (Vertrouwen winnen, grondwerk, etc.) En ik ben op zoek naar een instructeur/instructrice in de provincie drenthe, groningen of friesland die les geeft op het gebied van Natural horsemanship. En als iemand er ervaringen mee heeft hoor ik die graag.

Corinne14

Re: Natural Horsemanship

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 20:44

aart65

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 00:22

Hoi, Ook wij geven dergelijke lessen. Onze basisprincipes zijn Respect, vertrouwen rust en plezier. Kijk maar eens op de site...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 11:45

Natural Horsemanship is niet iets wat je doet met je paard. Dat is hoe jij je opsteld t.o.v je paard. Er zijn mensen binnen andere disciplines zoals Springen, Dressuur, Western, doe ook aan Natural Horsemanship doen. Methode JBF (Jan Boeren Fluitjes) kan ook heel goed NH zijn. Voor Grondwerk hoef je geen Natural Horsemanship te doen.

De vraag aan jou is: wat versta jij onder Natural Horsemanship?

liekeltj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-08 13:54

corinne, aart65: jullie zitten te ver bij mij vandaan, anders was ik zeker langsgekomen. Ik woon namelijk op de grens van groningen, drenthe, friesland. Knipoog wel allemaal bedankt voor jullie reactie! Lachen

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 14:41

kijk eens in het NH forum op bokt.