hoe vallen PK rijbroeken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mistral19

hoe vallen PK rijbroeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 11:11

De nieuwe colectie van PK staat online bij Ooteman. Ik heb me al zitten verlekkeren op al die mooie polo's en nu dacht ik: waarom koop er dan ook niet de rijbroek van PK bij. Zou er iemand mij kunnen vertellen of die rijbroeken groot of klein vallen? Want het is toch wel riskant om een rijbroek te bestellen van het internet. Gaan passen in een winkel gaat niet, want ze verkopen hier in de buurt geen PK. In de pikeur montana heb ik normaal maat 38 en van cavallo maat 40.

Mieschie

Re: hoe vallen PK rijbroeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 11:19

Ik heb vorig jaar een broek van PK gekocht en volgens mij worden ze bij Eurostar gemaakt. Hoe dat met de nieuwe collectie zit weet ik niet. Maar van Eurostar heb ik altijd 84, en van Pikeur 80. Misschien kan je een Eurostar broek ergens passen?

Sies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 11:34

ik vind ze klein vallen.

mistral19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 11:58

Dus dan zou ik voor maat 40 moeten gaan.
Nog meningen?

laura_peetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 13:07

Ze vallen niet groot nee. En op zich valt dat wel mee, maar wat ik erg vervelend vind aan de rijbroeken van Pk, is dat er geen elastiek zit in de band met de sluiting er aan. Ik heb dus een broek van PK gepast die om mn benen en alles goed zat, maar die band is stug en geeft geen millimeter mee, nog minder dan een gewone broek zegmaar. Groot nadeel naar mijn mening. Vriendinnetje van mij heeft ook een PK, en naar een paar maanden wordt ie wel soepeler. Ze heeft die broek nu 1,5 jaar en er zo'n 2 keer per week mee gereden max, hij is nu wel errug aan t verslijten. Ik vind PK echt fantastisch maar ben (nog) geen rijbroeken fan van ze..

Ezmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 16:01

Ik kan je vertellen heel klein. Ik trok een 36 aan, maat die ik normaal ook heb. Toen een 38 ook veels te klein en toen gaf ik de hoop op. Die broeken van "toen" waren i.s.m Eurostar terwijl Eurostars alleen wel normaal vallen. Rolleyes

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 16:03

Ik heb een kindermaatje 176 (Van eurostar heb ik 76) en deze zit me eigenlijk vrij ruim, ook al ben ik nu op mijn 'dikst' zeg maar. Scheve mond

Ezmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 16:06

Liedje schreef:
Ik heb een kindermaatje 176 (Van eurostar heb ik 76) en deze zit me eigenlijk vrij ruim, ook al ben ik nu op mijn 'dikst' zeg maar. Scheve mond

Ja ik maat 170 een domino en die valt groot. Zelfs moeders met maat 38/40 past erin Bloos Haha! Dus wat dat betreft heel veel verschil.

kimmert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 20:09

mijn PK rijbroek van zeer klein, maar zit verder wel lekker en blijft mooi

liltjuh1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 19:21

Is PK Pikeur? Ik heb namelijk een rijbroek van pikeur, geen idee welke maat eerlijk gezegd Bloos maar ik ben wel redelijk lang en kwa dikte van mijn benen gewoon gemiddeld zegmaar. Hij zit echt heerlijk alleen bij mijn taille zou hij iets ruimer mogen, maar opzich geen probleem. Verder is het stofje echt heel fijn, wel redelijk dun, maar dat zit wel lekkerder vind ik. Veel rijbroeken zijn best wel grof kwa stof wat een beetje kan schuren en irriteren, deze stof zit als gegegoten.

xx lil