Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ikke schreef:Mijn Welsh is te koop, maar als je hoofd mij niet aanstaat, kun je een miljoen bieden, jammer dan.
Maar ben wel duidelijk en eerlijk dat JIJ bepaald of iemand het paard MAG kopen. Daarmee maak je het jezelf zeker niet gemakkelijk, maar als een goede plek echt belangrijker is dan het geld of de tijd die het kost om je paard te verkopen, dan moet je dat gewoon melden.
Zou die situatie ontstaan dan heb ik ook helemaal geen probleem. Het gaat er juist om dat alle geinteresseerden, op dit moment, erg symphatiek en geschikt overkomen. Maarrrrrr...ik zeg het ze eerlijk en misschien word het bij de bezichtiging wel helemaal duidelijk....'voel' ik gewoon of het de perfect match is of niet.
. LDRD schreef:Hoe dat te bereiken kan ik je niet direct wat over zeggen.
Wat ik je wel in overweging wil geven is het volgende.
Ik heb ooit ook op die manier een paard verkocht. Het was me zoveel waard dat hij naar die mensen zou gaan dat ik hem voor de helft van de reele prijs heb verkocht.
Ik heb nog nooit ergens zóveel spijt van gehad. Zes weken later was hij namelijk al de handel in!![]()
Ze hebben het mooi gespeeld dat moet ik zeggen, gezinnetje met 4 kinderen, paardje was voor mams omdat ze de sport weer wilde oppakken. Allemaal zeer betrouwbaar.![]()
Ik doe het nooit meer in ieder geval; degene die betaalt heeft hem hoor.