Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zou je ook niet bijvoorbeeld eerst een paard kunnen leasen ofzo? om te kijken of je het echt leuk vind om elke dag te gaan en waar je je eigen training op los kunt laten... Rianneke schreef:oei wat moeilijkzou je ook niet bijvoorbeeld eerst een paard kunnen leasen ofzo? om te kijken of je het echt leuk vind om elke dag te gaan en waar je je eigen training op los kunt laten...
Lynn_Nikita schreef:je zegt net dat je een 2 jarige wil halen, en dat dit jaar nog een bak komt
dan heb je daar toch geen probleem mee??
Mindim schreef:Ik zou kiezen voor nummer drie, iedeaal voor een 2 jarig paard, kan ie nog wat van soortgenoten opsteken. En vooral een tinker is liever buiten en die kun je ook best een dagje laten staan hoor, ze zijn sober en als je er een week niet mee bezig kan, bijv. door ziekte en hij staat op nummer 3, dan is er geen vuiltje aan de lucht.
Lynn_Nikita schreef:daarbij zeg je dat stalling 3 gratis is
als je je elke maand dat " stallingsbedrag " opzij zet, kun je leuke cent sparen ( rijbewijs of auto?)
moniekk schreef:1 ziet er goed uit maar, ik zou er niet voor kiezen om je paard bij geiten te zetten, ik had eerst een kamaroenschaap bij mn paard staan (is een schaap maar ziet er uit als een geit) en die heeft hele vervelende littekens bij mijn paard gemaakt op t hoofd. (dat is nu dan wel weg gegaan nadat ik dat beest heb verkocht maar dat duurde toch even!)
Sheffie schreef:Ik had die van mij ook een half uur van huis staan ging er elke dag heen dat heb ik 2 1/2 jaar gedaan maar dat werd mij toch op een gegeven moment teveel van het goede, ik werk tot 18 uur van maandag tot en met vrijdag dus s'avonds laat thuis en moe. En het nadeel dat als er wat was dat ik er niet gauw kon zijn of er een keer extra heen gaan. Ik heb ze nu een week 2 minuten van huis staan ideaal ik blijf er nu wat makkelijker langer en ben duidelijk minder moe en heb ook meer zin om wat met ze te gaan doen.
zucht..... ik weet het niet hoor!