Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
[***] schreef:Niemand die ook een pony heeft die snel te dik wordt?
Daar denk ik echt wel over na voor ik zoiets besluit.
[***] schreef:Niemand die ook een pony heeft die snel te dik wordt?
Moelie schreef:[***] schreef:Niemand die ook een pony heeft die snel te dik wordt?
Ik merk ook dat mijn haflingerruin van anderhalf snel dik word ja, als ik hem elke dag de hele dag in de wei laat staan. Sinds 2/3 weken krijgt ie minder brokken, dat scheelt een hoop. Sowieso hebben haflingers een aanleg om snel dik te worden. Ik moet ook nog een oplossing zien te vinden, omdat ik ook niet wil dat hij nu het voorjaar er weer aankomt de hele dag op wei staat.
Als ik jou was zou ik idd even kijken of je er niet een shetje bij kunt kopen, maarja je moet natuurlijk voor jezelf even bekijken of het financiel kan, en ofdat je het wel wilt. Anders idd zoals meerdere zeiden een schema proberen te regelen met andere, zodat hun paard wel eens bij de joune in de paddock komt. Ja heb je, nee kun je krijgen
OohafoO schreef:Nee bij saar staat nu arona en die kan niet met haf.
Maar echt hoe schaal het land ook is van bijwijze een sprietje is hij zo weer hoefbevangen.
Sleeper schreef:Graasmasker, en dan op een afgezet stukje naast de andere paarden. Je kan wel ja maar zeggen op alle oplossingen die worden aangedragen maar je zal toch iets moeten. Succes!