ruitjes bij dikke billen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nicky_4you

ruitjes bij dikke billen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-08 11:29

Als je dikke billen hebt kan je dan een ruitjes broek nemen ?
Of lijk je dan nog dikker?

KikiKSA

Re: ruitjes bij dikke billen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 12:21

Het hangt er een beetje vanaf hoe dik je billen zijn Knipoog
En het hangt sowiezo van je figuur af vind ik hoor!
Ik ben zelf aan de stevige kant maar ben ook vrij klein (1m60) en ik moet dus echt geen ruitjesbroek aantrekken want dan lijk ik 10 keer zo dik!
Ik zou zeggen:loop eens een ruitersportzaak in en probeer er eens eentje aan!
Ik vind ze namelijk altijd al erg gaaf maar ben er ook op deze manier achter gekomen dat ik er dus niet in moet gaan lopen... Bloos

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 12:23

Meid, ik denk dat je een beetje een minderwaardigheidscomplex hebt.
Eerst kom ik een topic van je tegen over lelijk zijn, daarna over een joggingbroek en nu ontdek ik dit...

Trek het je niet zo aan Knipoog doe je eigen ding en maak je eens niet zo druk om wat anderen van je denken!

nicky_4you

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-08 12:28

Ik ben ook niet zo heel groot 1.62 zoiets wilde er 1 via internet kopen.maar ik heb geen minderwaardigheidscomples hoor Haha!

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 12:29

kijk even naar het soort ruitje. Als je vooraan hebt gestaan wat betreft billen, zou je voor een klein ruitje kunnen kiezen.

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 12:29

ik met mijn 1.63 en ook niet superslank (ook niet te dik) heb ook een ruitjes broek...staat super leuk hoor...

(heb trouwens wel een klein ruitje gekozen, donkerblauw)

Figaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 12:30

Cyntje schreef:
Meid, ik denk dat je een beetje een minderwaardigheidscomplex hebt.
Eerst kom ik een topic van je tegen over lelijk zijn, daarna over een joggingbroek en nu ontdek ik dit...

Trek het je niet zo aan Knipoog doe je eigen ding en maak je eens niet zo druk om wat anderen van je denken!

Amen!

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 12:31

gewoon aantrekken wat jezelf wil,en niet denken van ach straks vinden de anderen mensen het niet mooi,of lijk ik dik.
gewoon doen wat jezelf wil daar gaat het om

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 12:56

Gewoon dragen wat jij leuk vind staan!

KikiKSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 14:47

Het hangt er inderdaad vanaf wat voor ruitje... Ik heb alleen echt zo ongeveer alle mogelijke soorten en kleuren ruitjes gepast en ik word er niet gelukkig van bij mezelf dan! Bloos Maar ik ken ook andere 'volslanke' mensen die een ruitjesbroek dragen en bij wie het gewoon super staat, dus gewoon proberen, dan merk je het vanzelf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 14:49

Ik wacht rustig op een topic met als titel: 'Ik ben lelijk.' van jou.. Meis, laat andere denken wat ze willen en laat jezelf in je waarde. Maak niet overal zo'n probleem van. Knipoog

Melissaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 15:44

je moet natuurlijk dragen wat je leuk vindt en niks van anderen aantrekke! maar volgens mij maken ruitjes errug dik.. k heb ervaring ROFL Bloos

Debbie00

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 22:02

Ik heb ook wel dikke billen hoor, maar draag geen broek met ruitjes omdat ik niet zo'n ruitjes-type ben. Ik heb op dit moment een donkerblauwe en een bruine rijbroek. Je moet dragen wat jij mooi vind en waar je je lekker in voelt.

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 22:05

ik ben 1.69 ben ook niet slank slank, maar heb ook ruitjes broeken 2 maar het ligt echt aan je figuur..
ik zou gewoon een keer naar de paarden winkel gaan en een paar leuke ruitjes broeken passen! ze vallen ook totaal anders, (die van mij iig) succes.

Oceans

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 14:45

Ik ben klein, ben niet superslank en ook wat dikke bovenbenen.
In mijn kast heb ik 3 ruitjesbroeken en 2 strepenbroeken liggen.
Mijn moeder vind het afschuwelijk lelijk maar ik vind ze super.

Overlaatst nog een artikel gelezen in BIT over kleding en oa over ruitjes. Ergens jaargang 2006 denk ik.
Ruitjes maakt dus wel 'voller' naar het schijnt.
Maar soms was ik het toch niet eens over wat hun meningen waren over kledingadvies.
Tja smaken verschillen.
En ik denk dat met die ruitjes ook veel afhangt van de kleur en de combinatie met je bovenkleding.

Als jij ruitjes mooi vind en wil dragen, zou ik zeggen doen.
Laat je niet raken wat anderen ervan denken.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 18:52

donkere kleuren maken je meestal wat kleiner en smaller
felle kleuren maken je juist weer groot en opvallend

verticalestrepen maken je dun en lang
horizontale strepen maken je dik en klein

ruitjes maken je opvallend maar als ze donker zijn met een niet te opvallende achtergrond hoef je niet perse dikker te lijken Bloos

UniqueM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 20:56

je lijkt dan dikker.

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 22:06

Ik heb een dikke kont en het boeit me niet of ie nog dikker lijkt, hij is zoals ie is en word er niet groter of kleiner van door een broek Clown
Mij boeit het niet wat anderen ervan denken, als ik het een mooie broek vind, trek ik hem aan, ongeacht de kleur of wat dan ook.

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 22:18

Ik heb ook dikkere billen en idd, het lijkt iets dikker..
Jammer dan, ik vind een ruitjesbroek mooi en draag hem dus gewoon, wat anderen ervan vinden maakt mij niet zoveel uit Clown

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 09:44

Ik ben redelijk lang en echt niet superdun (1.78m en mt 40), vooral m'n bovenbenen zijn redelijk fors. Maar wel een ruitjesbroek. Heb er laatst een van Cavallo gekocht, echt een prachtige beschaaft ruitje in een zwarte achtergrond met bruin, beige en zandtinten. Moet zeggen dat ie toch redelijk staat en niet meer of minder aftekend. Maar heb er uiteraard ook een setje in de zelfde kleuren bij voor m'n paard, staat echt superchique. Heb ook van die streep rijbroeken van euro-star gepast in de winkel, maar waren vrij grove strepen en qua kleur behoorlijk contrasterend, daar leek ik echt volumieuzer in. Denk dat een ruit in een mooie stijlvolle kleurencombinatie optisch niet zoveel veranderd, maar een wat meer schreeuwerige en opvallende ruit/streep meer aandacht trekt en dus meer accentueerd. Heb ook nog een wat oudere rijbroek in grijs met een soort dun krijtstreepje in grijs en zalmroze streepjes, ook redelijk bescheiden en maakt me er zelfs slanker in door de lengte strepen.
Verder niets aantrekken wat een ander vindt en lekker aantrekken wat jij wil, een mening is maar een mening van een ander en wat je zelf vind telt net zo veel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 09:47

Ik heb een dikke kont maar als ik een broek met ruitjes aan wil trekken, of met bolletjes, streepjes of zigzagjes, dan doe ik dat. Wat kan mij het nou schelen of 'ie NOG dikker lijkt, of minder dik, of wat een ander er van vindt? Wie het niet aan kan zien kijkt maar fijn een andere kant op.

piloe4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 13:18

Sonja schreef:
Ik heb een dikke kont maar als ik een broek met ruitjes aan wil trekken, of met bolletjes, streepjes of zigzagjes, dan doe ik dat. Wat kan mij het nou schelen of 'ie NOG dikker lijkt, of minder dik, of wat een ander er van vindt? Wie het niet aan kan zien kijkt maar fijn een andere kant op.

helemaal mee eens, gewoon aan trekken wat jij leuk vind staan Cool

SuperMacho

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 13:40

ik had ook een ruitjes broek..

ik zou alleen een gespreepte broek afraden..

kallista90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 17:50

maakt mij niet uit wat voor kont er in zit, vind ruitjesbroeken altijd errug leuk staan Haha!

lisjolienbob

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 21:15

Ga gewoon naar een ruitersportzaak en pas er een paar!
Ik heb wel bij de modepolitie gehoord dat als je kort en dikker bent, je het best verticale streepjes kunt dragen. Dan lijk je langer!